اختصاصی ؛صفیر گیلان/در اخرین روز ز هفته دولت و با حضور فرماندار ،نماینده،رئیس اداره اطلاعات ، فرماندهی نیروی انتظامی و فرمانده سپاه ناحیه فومن و مسئولان ادارات و حضور مردمی تعدادی پروژه به بهره برداری رسید. به گزارش صفیر گیلان از فومن/  امروز با حضور فرماندار افتتاح  شش  دستگاه ترانس  تقویت  برق شهری در شهر […]

اختصاصی ؛صفیر گیلان/در اخرین روز ز هفته دولت و با حضور فرماندار ،نماینده،رئیس اداره اطلاعات ، فرماندهی نیروی انتظامی و فرمانده سپاه ناحیه فومن و مسئولان ادارات و حضور مردمی تعدادی پروژه به بهره برداری رسید.

به گزارش صفیر گیلان از فومن/  امروز با حضور فرماندار افتتاح  شش  دستگاه ترانس  تقویت  برق شهری در شهر فومن و بخش سردار جنگل  روستای سیاهورود آلیان با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان  برای ۷۰۰ خانواربه بهره بردری رسید  .

افتتاح ساختمان دهیاری چیران در زمینی به مساحت ۷۰ متر با اعتبار ۳۵ میلیون تومان،بهره برداری از اسفالت گوشلوندان به چیران به طول  ۳/۵ کیلومتر با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان اجرایی شد.

افتتاح گازرسانی به شهرک صنعتی گوشلوندان به طول لوله گذاری ۱۲۶۰ با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان،افتتاح گلخانه  در مسیر گوشلوندان به  سند با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان و در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و بهره برداری از تجهیز و نوسازی ۳۶ هکتار از اراضی شالیزاری به اعتبار ۱۸۳ میلیون تومان از اعتبارات ملی  اجرایی شد.

شایان ذکر است در هفته دولت امسال بیشترین پروژه ها در شهرستان فومن برای اداره راه و شهرسازی و اداره برق شهرستان فومن بود.

در پایان برنامه های هفته دولت  در روستای سیاهورود آلیان از بخش سردار جنگل قدیمی بخشدار مرکزی فومن ضمن تقدیر از حضور پر رنگ مسئولان ادارات در مراسم هفته دولت گفت:شهد شیرینی افتتاحیه های هفته دولت توسط خبرنگاران شیرین تر شد.