امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 31 July , 2021
امروز : شنبه, ۹ مرداد , ۱۴۰۰ - 22 ذو الحجة 1442
شناسه خبر : 46096
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار, اخبار ویژه (اسلایدر بالای صفحه), گیلان تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ | 16 بازدید | ارسال توسط :
اطلاعیه

روش های ثبت شکایات و پیشنهادهای مردمی در سامانه ارتباط با ارباب رجوع سازمان تامین اجتماعی

بیمه شدگان و مراجعین به تامین اجتماعی در صورت نیاز به طرح شکایات و ارائه پیشنهاد میتوانند از مسیرهای پیش بینی شده برای دسترسی به سامانه ارتباط با ارباب رجوع این سازمان استفاده نمایند .

روش های ثبت شکایات و پیشنهادهای مردمی در سامانه ارتباط با ارباب رجوع سازمان تامین اجتماعی
به گزارش صفیر گیلان به نقل از  روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در راستای رعایت حقوق شهروندان و در ادامه خط مشی و چشم انداز این سازمان ، همسو با تاکید بر ضرورت پاسخگوئی به مخاطبان ، روشهای سیستمی برای ثبت شکایات و پیشنهادهای بیمه شدگان و مراجعین به واحدها در سامانه ارتباط با ارباب رجوع سازمان تامین اجتماعی اعلام شد . 

بر این اساس تمامی بیمه شدگان و مخاطبین و مراجعین به شعب تامین اجتماعی میتوانند در صورت نیاز به طرح شکایت و یا ارائه پیشنهاد برای بهبود امور از یکی از روشهای ذیل استفاده نمایند .

  • تماس تلفنی با شماره ۱۴۲۰
  • ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۱۴۲۰
  • پورتال سامانه CRM به نشانی ۱۴۲۰٫tamin.ir
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد