سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان منصوب شد

  پرینت
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان منصوب شد
شناسه خبر : 39164 | تاریخ انتشار : 26 شهریور 1399 - 19:40 | 15488 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

دلق پوش، حکم انتصاب مهدی نقدی را بعنوان سرپرست معاونت نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گیلان اهداء کرد و از زحمات چند ساله محمد درویشکردار تقدیر نمود.

رئیس سازمان صمت گیلان به نقش و جایگاه معاونت نظارت و بازرسی در برقراری انضباط بازار تاکید و تصریح کرد: افرادی که از طرق مختلف از موقعیت های حساس جامعه سوء استفاده نموده و سعی در اخلال در روند جاری بازار نمایند و یا کالاهای اساسی و بهداشتی را احتکار می کنند، بدانند معاونت نظارت و بازرسی پیگیر بوده و بیش از گذشته با متخلفان اقتصادی استان برخورد خواهد کرد.
وی افزود: با توجه به کثرت واحدهای صنفی و وسعت شهرستان ها و کمبود نیروی انسانی در ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان ها از ظرفیت اتاق‌های اصناف و بسیج و حتی پتانسیل سایر بخش‌های مرتبط بهره بگیرید تا بتوانید با اشراف بیشتر بازار را کنترل کنید.
دلق پوش اظهار داشت: هرگونه نوسان قیمت، کم‌فروشی و احتکار رصد شود و با اقتدار برخورد گردد و جلوی فرصت طلبی ها با قدرت گرفته شود اساساً در حوزه نظارت و بازرسی، هیچگونه مماشاتی پذیرفتنی نیست و هیچ دینی به گردن کسی نداریم و لازم است به پشتوانه قانون، با تمام متخلفان بدون تعارف و جدی برخورد نماییم و ویژه با دانه درشت ها قاطعانه برخورد کنیم.
فرهاد دلق پوش در پایان این نشست حکم انتصاب مهدی نقدی را بعنوان سرپرست معاونت نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گیلان اهداء کرد و از زحمات چند ساله محمد درویشکردار تقدیر نمود.
گفتنی است؛ رئیس اداره شهرستانهای رضوانشهر، فومن و رئیس اداره حراست و امور ناریه سازمان صمت گیلان از سوابقی است که در کارنامه مهدی نقدی، معاون جدید نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گیلان به چشم می خورد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
دیدار مدیر کل دامپزشکی گیلان با مادر شهیدان محمد و حسین صبوری
افزایش نظارت‌های بهداشتی‌ بر حمل، توزیع، نگهداری و مصرف فرآورده‌های خام دامی در اربعین
آئین ها و باورداشت های مردم کوچصفهان در ایام سوگواری امام حسین ( ع )
شهادت کودکان غزه ،ظلم بشریت که باید خاتمه پیدا کند،
حسین اصغری ؛شهیدی که بعد از اقامه نماز به دست منافقین کوردل ترور شد
دلاوری های عاشورایی حسین و صبر و استقامت زینب گونه مریم/وقتی چشم آسمان از دیدار پدر و فرزند اشک ریخت
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.