سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان منصوب شد

  پرینت
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان منصوب شد
شناسه خبر : 39164 | تاریخ انتشار : 26 شهریور 1399 - 19:40 | 15448 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

دلق پوش، حکم انتصاب مهدی نقدی را بعنوان سرپرست معاونت نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گیلان اهداء کرد و از زحمات چند ساله محمد درویشکردار تقدیر نمود.

رئیس سازمان صمت گیلان به نقش و جایگاه معاونت نظارت و بازرسی در برقراری انضباط بازار تاکید و تصریح کرد: افرادی که از طرق مختلف از موقعیت های حساس جامعه سوء استفاده نموده و سعی در اخلال در روند جاری بازار نمایند و یا کالاهای اساسی و بهداشتی را احتکار می کنند، بدانند معاونت نظارت و بازرسی پیگیر بوده و بیش از گذشته با متخلفان اقتصادی استان برخورد خواهد کرد.
وی افزود: با توجه به کثرت واحدهای صنفی و وسعت شهرستان ها و کمبود نیروی انسانی در ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان ها از ظرفیت اتاق‌های اصناف و بسیج و حتی پتانسیل سایر بخش‌های مرتبط بهره بگیرید تا بتوانید با اشراف بیشتر بازار را کنترل کنید.
دلق پوش اظهار داشت: هرگونه نوسان قیمت، کم‌فروشی و احتکار رصد شود و با اقتدار برخورد گردد و جلوی فرصت طلبی ها با قدرت گرفته شود اساساً در حوزه نظارت و بازرسی، هیچگونه مماشاتی پذیرفتنی نیست و هیچ دینی به گردن کسی نداریم و لازم است به پشتوانه قانون، با تمام متخلفان بدون تعارف و جدی برخورد نماییم و ویژه با دانه درشت ها قاطعانه برخورد کنیم.
فرهاد دلق پوش در پایان این نشست حکم انتصاب مهدی نقدی را بعنوان سرپرست معاونت نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گیلان اهداء کرد و از زحمات چند ساله محمد درویشکردار تقدیر نمود.
گفتنی است؛ رئیس اداره شهرستانهای رضوانشهر، فومن و رئیس اداره حراست و امور ناریه سازمان صمت گیلان از سوابقی است که در کارنامه مهدی نقدی، معاون جدید نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گیلان به چشم می خورد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
پیام تبریک رئیس شورای شهرستان رشت به مناسبت فرارسیدن عید نوروز
نظارت میدانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از اماکن اقامتی و گردشگری
با تمام توان پذیرای شهروندان و میهمانان نوروزی خواهیم بود
تحویل سال نو در مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا
سال ۱۴۰۳؛ سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شد
فعالیت ۷۰۴ واحد اقامتی گردشگری در ایام نوروز در شهرستان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.