فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ارسال ۱۴۳ کانتینر آب و ۵۰ هزار عدد آب معدنی به خوزستان، گفت: این کمک ها تداوم خواهد داشت.

به گزارش صفیر گیلان؛ سردار محمد عبدالله پور ظهر پنج شنبه در مراسم ارسال کمک‌های مردم استان گیلان به خوزستان با اشاره به نوع دوستی گیلانی‌ها، گفت: مردم ولایتمدار گیلان همواره نوع دوست بوده و در دوران دفاع مقدس نیز با ارسال ۸ هزار کامیون به جبهه‌ها، این صفت خود را به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کمک به مردم خوزستان وظیفه همه است، اضافه کرد: مردم گیلان در کمک به هموطنان خود سابقه بسیار درخشانی دارند.

وی با اشاره به ارسال ۱۴۳ کانتینر آب ثابت و ۵۰ هزار عدد آب معدنی یک و نیم لیتری به خوزستان، تصریح کرد: در مرحله اول، این تعداد کانتینر و آب ارسال شده تا به طور موقت بخشی از مشکلات مردم خوزستان حل شود.

گروه‌های جهادی پای کارند

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نیز عنوان کرد: برای عید قربان، طی ۲۴ ساعت حدود ۷ میلیارد تومان جهت کمک به مستمندان از سوی مردم گیلان جمع آوری شد.

سرهنگ احمد ابراهیمی با بیان اینکه همه گروه‌های جهادی برای کمک به مردم خوزستان پای کار هستند، افزود: کمک‌های ما به مردم ستمدیده و نیازمند همچنان ادامه دارد.