به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛طرح تحولی “آجر به آجر” در جلسه مشترک مهندس علی دقیق مدیر کل محترم نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، یعقوبی مدیرعامل محترم مجمع خیرین مدرسه ساز استان با محمد حسن عاقل منش رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت تشریح شد. مهندس دقیق در این […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛طرح تحولی “آجر به آجر” در جلسه مشترک مهندس علی دقیق مدیر کل محترم نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، یعقوبی مدیرعامل محترم مجمع خیرین مدرسه ساز استان با محمد حسن عاقل منش رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت تشریح شد.

مهندس دقیق در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های اداره کل و روند اجرای پروژه های در دست احداث، به تشریح جزئیات طرح تحولی ” آجر به آجر” پرداخت.

نوسازی مدارس گیلان+اجر به اجر

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت بسته تحولی «آجر به آجر» ابراز داشت: همه باید همت کنیم تا فرهنگ مشارکت در جامعه ما نهادینه شود.

مدیر کل نوسازی مدارس استان با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز الگوی ارزشمند ایثار و نسان دوستی در جامعه هستند، افزود: با اجرای طرح «آجر به آجر» همه می توانند خود را در ساختن آینده سازان این جامعه سهیم نمایند.
وی با تاکید به اینکه باید از ظرفیت‌های اعضای محترم شورای شهر رشت بر اجرای این طرح استفاده کنیم خواستار برگزاری جلسه مشترک با اعضای محترم شورای شهر با موضوع تبیین و تشریح طرح آجر به اجر شد.
مهندس دقیق در پایان با بیان اینکه پیشرفت کشور و ساختن دنیایی بهتر در آینده باید از مسیر آموزش و پرورش بگذرد، تصریح نمود: امروز باید جهادی کار کنیم تا بسترهای لازم برای مشارکت همه آحاد مردم به امر مقدس مدرسه سازی فراهم گردد.
در ادامه هریک از اعضای حاضر در خصوص نحوه و کیفیت مشارکت آحاد مردم و چگونگی اجرای طرح تحولی آجر به آجر بحث و تبادل نظر نمودند.