سرهنگ مجید تقی زاده رسانه را خط قرمز نیروی انتظا در برقراری بیشتر امنیت خواندگفت:خوشبختانه شهرستان شفت فضای مجازی منطقی و آرامی را طی می کند.

  • اختصاصی/صفیر گیلان؛فرمانده انتظامی شهرستان شفت پیش از ظهر امروز در نشست خبری با فعالان حوزه  رسانه های شهرستان با  اشاره به اینکه گاهی انتشار یک خبر  تمامی شاخص ها ،سرشاخه ها و سر نخ یک معضل اجتماعی را برای رصد نیروی امنیتی و انتظامی  از بین می برد گفت:خوشبختانه شهرستان شفت فضای مجازی منطقی و آرامی را طی می کند.

سرهنگ مجید تقی زاده رسانه را خط قرمز نیروی انتظا در برقراری بیشتر امنیت خواند و گفت:رسانه ها به دلیل کار حرفه ای و ماهیت رسانه ای  که دارند می توانند  به نیروی انتظامی در ایجاد امنیت کمک کنند.

وی بازنشر مطالب ارسالی نیروی انتظامی را در حوزه های مختلف اجتماعی به شکل زنجیره ای بسیار تاثیر گذار خواند و گفت: این انتشار در بازه زمانی می تواند بسیار در امنیت کشور و استان موثر باشد.

سرهنگ تقی زاده  به بحث مواد مخدر که این روز ها از نگاه رسانه ها در سطح وسیع در حال توزیع است اشاره و افزود: امروز به دلیل اقتصادی بودن فروش مواد مدر  و تقاضا مبارزه به شکل سنتی جوابگو نیست و باید آموزش اجرایی شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت با بیان اینکه ما یک توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر و از این دستگیری ۴ توزیع کننده دیگر در می آید  گفت: “نه” به مواد مخدر و “نه” به اعتیاد و “نه” به دخانیات باید  از داخل خانواده و با آموزش نه گفتن ایجادشود.

 وی ضمن تاکید بر اینکه “نه” به اعتیاد باید با ذوقت و سلیقه و هنری و تخصصی  باشد گفت: مواد مخدر چون بحث اقتصادی است در نتیجه با زایش توزیع کننده و فروشنده مواجه هستیم .

دوربین مداربسته چشمانی همیشه بیدار

سرهنگ تقی زاده بحث استفاده از تجهیزات الکترونیک را در شهرستان برای پیشگیری از وقوع جرم و سرقت بسیار الزامی خواند و گفت:شهرستان اقد دوربین است که ما ۱۱ نقطه را شناسایی و نصب دوربین در ۵ نقطه ورودی با همکاری فرمانداری و بشداری و دهیاران در  بحث پلاک خوان داریم.

وی از فقدان نصب دوربین در ویلاهای میلیاردی شهرستان خبر داد و گفت:کاهش محسوس سرقت  در شهرستان و مناطق گردشگری در سایه نصب دوربین پلاک خوان  شبانه روزی میسر می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت فرهنگ سازی محیط زیست پاک را از نگاه دوربین رسانه مطالبه نمود و گفت: رسانه ها  در خصوص پاکسازی مناطق روستایی و گردشگری  از زباله ورود کند.

سرهنگ تقی زاده با بیان اینکه در بحث میزبانی اجاره دهندگان مسافر کاشانه ها وظایف خود را به درستی انجام دهند گفت:در صدد هستیم تا به جهت استقبال از بازار روز سنتی شهرستان  و در راستای  برون رفت از مشکلات ترافیک # دوشنبه های بدون خودرو را با چاشنی پیاده روی در شهرستان اجرایی کنیم.

  • نویسنده : تنظیم،زلیخا صفری راسته کناری