صفیر گیلان؛اتابک جعفری مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در مصاحبه با واحد خبر سیمای مرکز گیلان از آغاز طرح جهاد آبرسانی در ۷۷۰ روستای گیلان خبر داد.

به گزارش صفیر گیلان؛ به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، در حاشیه نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در آستارا به منظور بررسی مشکلات زیرساخت های اقتصادی و همچنین حوزه آب و فاضلاب این شهرستان، اتابک جعفری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور طی مصاحبه با سیمای مرکز گیلان از آبرسانی به ۷۷۰ روستای گیلان با اعتبار یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

وی با بیان اینکه آبرسانی به ۱۰ هزار روستا با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام خواهد شد افزود: این طرح در استان گیلان برای آبرسانی به ۷۷۰ روستا با اعتبار یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اجرا می شود.

معاون وزیر نیرو با تأکید بر اینکه کار بسیار بزرگی در حال اجراست تصریح کرد: این طرح طی مدت ۲۴ ماه آینده در گیلان اجرا خواهد شد و تا پایان سالجاری هیچ روستای بدون آب در شهرستان آستارا نخواهیم داشت و روستائیان این خطه از گیلان از نعمت آب شرب بهداشتی برخوردار خواهند شد.