به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان،سردار محمد عبدالله‌پور صبح دوشنبه در نشست ویدئو کنفرانس هماهنگی اجرای نخستین مرحله از طرح تعاون و احسان در استان گیلان با اشاره به تلاش دشمن برای بهره گیری از مشکلات ناشی از کرونا و تورم برای فشار علیه ملت ایران استفاده کند، اظهار کرد: درایت رهبر معظم انقلاب در […]

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان،سردار محمد عبدالله‌پور صبح دوشنبه در نشست ویدئو کنفرانس هماهنگی اجرای نخستین مرحله از طرح تعاون و احسان در استان گیلان با اشاره به تلاش دشمن برای بهره گیری از مشکلات ناشی از کرونا و تورم برای فشار علیه ملت ایران استفاده کند، اظهار کرد: درایت رهبر معظم انقلاب در اجرای طرح کمک‌های مومنانه سبب خنثی شدن این نقشه‌ها شد.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت بی نظیر ملت ایران در رزمایش کمک مومنانه، افزود: بعد درخشش ملت در اجرای مرحله نخست این رزمایش امروز مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه با عنوان نهضت تعاون و احسان در اجرا است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نخستین مرحله از این طرح روز چهارشنبه در سراسر استان گیلان اجرا می‌شود، گفت: تاکنون ۱۷ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی برای اهدا به نیازمندان تهیه و آماده توزیع است.

وی ادامه داد: در مرحله نخست از طرح نهضت تعاون و احسان ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نهضت تعاون و احسان به صورت قرارگاه‌های محله محور برگزار خواهد شد، افزود: این طرح در سه مرحله و همزمان با دهه ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر اجرا می‌شود.

توزیع ۲۵۰۰ بسته گوشت قربانی در میان نیازمندان

در ادامه این جلسه مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده تا این لحظه در راستای اجرای طرح تعاون و احسان در این استان، اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی در قالب اجرای طرح مذکور همزمان با عید قربان در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

سرهنگ احمد ابراهیمی با بیان اینکه تهیه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند در دستور کار سپاه قرار دارد، گفت: در نخستین مرحله از طرح تعاون و احسان در گیلان ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی توزیع خواهد شد.