رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت : با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش شدت بارندگی ها و احتمال ابگرفتگی در سطح شهر، نیروهای شهرداری رشت در آماده باش کامل به سر میبرند.

   به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ محمد حسین واثق کارگرنیا صبح امروز با اشاره به اینکه طی نامه ای به سرپرست شهرداری رشت ، پیرامون آماده باش کامل نیروهای شهرداری به منظور مقابله با بروز هر گونه بحران تاکیدات لازم انجام شده است اظهار کرد: تمام تلاشمان را به منظور جلوگیری از بروز هر گونه مشکل و بحران به واسطه افزایش بارندگی ها و احتمال ابگرفتگی به کار گرفته ایم و امیدواریم با ارائه خدمات مناسب هیچ مشکلی طی این مدت اتفاق نیافتاد .
  وی با بیان اینکه شدت بارندگی ها در رشت ممکن است موجب آبگرفتگی در برخی از معابر رشت شود افزود: شهروندان فهیم رشت در صورت مشاهده هر گونه مشکل می توانند از طریق سامانه ۱۳۷ این موضوع را به اطلاع شهرداری رسانده تا در اسرع وقت با حضور مامورین شهرداری رفع مشکل شود.
  رئیس شورای اسلامی شهر رشت به اقدامات انجام شده در چند روز اخیر در خصوص پاکسازی برخی از لوله های فاضلاب توسط سازمان اب و فاضلاب و شهرداری در تعدادی از مسیرها و اقدامات چند ساله اخیر از سوی شهرداری با اجرای پروژه جمع آوری روان آب های سطحی در رشت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با اجرای این پروژه بخش عظیمی از مشکل آبگرفتگی معابر سطح رشت برطرف شده، و ما در تلاشیم تا در قسمت های باقی مانده شهر نیز این پروژه را هر چه سریعتر به انجام برسانیم.
   کارگرنیا با قدردانی از تلاش های نیروهای شهرداری رشت در مقابله با بروز هر گونه بحران بیان کرد: نیروهای شهرداری رشت در تمامی مناطق و سازمانها، پسماند ، آتش نشانی ، فضای سبز و …. از شب گذشته به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر و رفع مشکلات شهروندان در سطح شهر به صورت میدانی حضور دارند و از این بابت قدردان زحماتشان هستیم و امیدواریم به لطف الهی و تلاش های انجام شده مشکل خاصی از این بابت برای شهروندان عزیز رقم نخورد.