اختصاصی/صفیر گیلان؛سرهنگ مجید دوهندو فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران تشکیل یگان امنیتی را به دلیل احساس نیاز به امنیت در کشور دانست و گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی مورد توجه دشمنان در داخل و خارج است. وی با بیان اینکه افراد بسیاری در حوزه امنیتی […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛سرهنگ مجید دوهندو فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران تشکیل یگان امنیتی را به دلیل احساس نیاز به امنیت در کشور دانست و گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی مورد توجه دشمنان در داخل و خارج است.

وی با بیان اینکه افراد بسیاری در حوزه امنیتی کشور تلاش می‌کنند که گمنام هستند، گفت: کار یگان امام علی (ع) نیز حفظ امنیت جامعه است.

دوهنده با اشاره به اینکه امنیت هزینه براست  گفت:ما خادم مردم هستیم  و هر جا اتفاق مترقبه و غر مترقبه  باشد ما هستیم و یگان با کار اجرایی بازخورد خوبی در طول این دوران داشته است.

فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آمادگی لازم را برای برخورد با هرگونه حادثه را داریم اظهار کرد،: تا آخرین قطره خون با روحیه جهادی از این انقلابی و نظام دفاع می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نیاز داریم تا مسائل امنیتی و برنامه های دشمن را روزانه برای مردم عنوان کنیم افزود: در طول ۴۱سال شاهد تلاش همه جانبه دشمن برای از بین بردن این نظام بودیم؛ اما در نهایت دست به دامان کار ضدامنیتی در داخل کشور و ایجاد نارضایتی عمومی شدند.

وی به سه هدف امام خمینی (ره) از انقلاب اشاره و تصریح کرد: تشکیل حکومت اسلامی، بیداری اسلامی و فراهم کردن زمینه ظهور امام عصر (ع) را مهم‌ترین اهداف امام راحل از انجام انقلاب بود که همین سه هدف مهم‌ترین دلایل دشمنی آمریکا و کشورهای غربی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

دوهندو با تاکید بر اینکه بر ما واجب است که با مردم نسبت به جایگاه، شان و عظمت امنیت با همه اقشار جامعه در ارتباط باشیم خاطرنشان کرد: نتیجه جامعه ضد امنیتی هرج و مرج است؛ اگر امروز تفکر دشمن و مسائل ضد امنیتی را برای جوانان توضیح دهیم جوان در فضای مجازی تحت تاثیر قرار نمیگیرند.

فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در سال ۹۷ این یگان آغاز به کار کرد گفت: کارهای امنیتی هزینه بردار است و به نوعی این یگان کار سلامت روان مردم را برعهده دارد اما زمانی می‌توانیم قدر امنیت را بدانیم که دچار مشکل شویم.

وی کار یگان امنیتی امام علی (ع) را خدمت به مردم دانست و افزود: اولین یگانی که در کشور آمادگی خود را برای رساندن لوازم اهدایی به مردم اعلام کرد یگان امنیتی بود و به مدت ۱۰روز بیش از ۲هزار بسته به خانه ها تحویل داده شد.

فرمانده یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه قدس گیلان در ادامه با بیان اینکه وجود ناامنی در جامعه آسیب‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف به دنبال دارد، افزود: دشمن از یک نارضایتی برای القای ناامنی تلاش می‌کنند.

دوهندو با اشاره به کمک نیروهای امنیتی در بیمارستان ها و کادر سلامت، گندزدایی و سم زدایی، توزیع ماسک در مناطق محروم و اهدای محلول های ضد عفونی کننده ادامه داد: هرجایی که اتفاق مترقبه و غیرمترقبه پیش بیاید استعداد و امکانات ما در خدمت مردم هستند.

زلیخا صفری راسته کناری