حجت الاسلام صفوی با اشاره به عمل زشت یکی از کارگران شهرداری، افزود: نباید عمل یک فرد را به پای کل مجموعه نوشت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین صفوی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان فومن با بیان اینکه خداوند خودش حافظ اول اسلام است، افزود: آیات قران کریم به حاکم بودن دین اسلام در تمام دنیا بشارت می دهند.

امام جمعه شهرستان فومن با اشاره به اهمیت امر به معروف و  نهی از منکر، گفت: دین اسلام دین آمریت به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه مومنان و مومنات نسبت به یکدیگر ولایت و وظیفه دارند، متذکرشد: مهم ترین وظیفه مسلمانان نسبت یه یکدیگر زنده نگاه داشتن امر به معروف و نهی از منکر است.

خطیب جمعه فومن با یادآوری اینکه انبیا برای امر به معروف و نهی از منکر مبعوث شده بودند، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ترویج بی تفاوتی در جامعه است.

صفوی با تاکید براینکه اربعین نشان شیعه است، تصریح کرد: استقبال شیعیان و دوست داران اهل بیت از این همایش جهانی بسیار بی نظیر است.

این مسئول با اشاره به اینکه امکانات سفر زائران حسینی باید فراهم شود، تاکید کرد: همه مرزهای خروجی کشور به سمت مراسم اربعین باید پذیرای زائران حسینی باشند.

محمدحسن صفوی با اشاره به بد عهدی های امریکا در مذاکرات، خاطرنشان کرد: آمریکا همچنان به بد عهدی و زیاده خواهی های خود ادامه می دهد.

وی از تحریم های جدید از سوی آمریکا خبر داد و متذکرشد: رهبر معظم انقلاب اسلامی این موضوع را پیش بینی کرده بودند.

صفوی با اشاره به عمل زشت یکی از کارگران شهرداری، افزود: نباید عمل یک فرد را به پای کل مجموعه نوشت.

امام جمعه فومن با تصریح براینکه سد معبر مشکلی است که باید با آن برخورد شود، خاطرنشان کرد: اما نباید هر برخوردی با شهروندان انجام شود.

خطیب جمعه فومن خواستار رسیدگی این موضوع از سوی شهرداری فومن شد و افزود: از خانواده آن زن دستفروش باید دلجویی شود.