به گزارش صفیر گیلان؛معاون خدمات شهر شهرداری این کلانشهر در آیین‌معارفه سرپرست شرکت کود آلی ضمن قدردانی از مدیر پیشین این نهاد اظهار کرد: با رای اعضای هیئت مدیره، از امروز مدیرعاملی کود الی به شخص دیگری واگذار می شود.  بابک رمضانی ضمن برشمردن تجربیات مفید سعید بشری در شهرداری، وی را به عنوان مدیرعامل […]

 به گزارش صفیر گیلان؛معاون خدمات شهر شهرداری این کلانشهر در آیین‌معارفه سرپرست شرکت کود آلی ضمن قدردانی از مدیر پیشین این نهاد اظهار کرد: با رای اعضای هیئت مدیره، از امروز مدیرعاملی کود الی به شخص دیگری واگذار می شود.

 بابک رمضانی ضمن برشمردن تجربیات مفید سعید بشری در شهرداری، وی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت یاد شده اعلام کرد.

وی تلاش های شبانه روزی در کود الی را از مدیر جدید، خواستار شد و گفت: در این رابطه باید از تجربیات و اهداف مدیر پیشین بهره جست تا چشم انداز مورد نظر کود الی قابل دسترسی باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت همچنین درآمد زایی در شرکت یاد شده را مورد تاکید قرار داد و افزود: روند روبه رشد این شرکت باید چشمگیر باشد.

بابک رمضانی خاطر نشان کرد: باید با کمک مدیریت پسماند شهرداری رشت و دو پروژه در دست اقدام در کود آلی، کمک قابل توجهی به پسماند این شهر شود.

در این آیین، رییس بازرسی شهرداری رشت نیز موضوع کود آلی و پسماند را سیاسی، اجتماعی و امنیتی خواند و تاکید کرد: تعامل با دستگاه های مربوط و دقت در همکاری با این دستگاه ها همواره رعایت شود.