به گزارش صفیر گیلان؛ معصومه پرسا صبح امروز در نشست خبری هفته عفاف و حجاب در رشت اظهار کرد: حجاب برای زنان محدودیت به وجود نمی‌آورد اما بی‌حجابی پیامد بیرونی دارد. وی با اشاره به اینکه بالا رفتن سن ازدواج باعث به وجود آمدن مشکلات در جامعه می‌شود، افزود: خانم‌های باحجاب، زندگی پایدار بیشتری دارند […]

به گزارش صفیر گیلان؛ معصومه پرسا صبح امروز در نشست خبری هفته عفاف و حجاب در رشت اظهار کرد: حجاب برای زنان محدودیت به وجود نمی‌آورد اما بی‌حجابی پیامد بیرونی دارد.

وی با اشاره به اینکه بالا رفتن سن ازدواج باعث به وجود آمدن مشکلات در جامعه می‌شود، افزود: خانم‌های باحجاب، زندگی پایدار بیشتری دارند و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه از اولویت‌های سازمان بسیج جامعه زنان است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه قانون عفاف و حجاب در کشور داریم، بیان کرد: به دنبال راه‌اندازی دبیرخانه عفاف و حجاب در استان هستیم.

پرسا با بیان اینکه تمام دغدغه ما کاهش مشکلات مردم در حوزه خودمان است، گفت: اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب در کشور نیازمند فعالیت افراد کارآمد در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه تولید کلیپ‌ها و فیلم‌های کوتاه در فضای مجازی ازجمله برنامه‌های سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان است، افزود: امربه‌معروف و نهی از منکر شرایط خاص خودش را دارد و باید به این مسئله توجه شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه از دو مرکز تولید و فروش البسه اسلامی در سطح استان حمایت‌شده است، گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند همکاری مسؤولان مربوطه است.

پرسا با اشاره به اینکه مسؤولان باید در زمینه تولید لباس اسلامی گام بردارند، بیان کرد: تولیدی لباس ایرانی چرا در جامعه ما باید کمرنگ باشد، باید در تولید لباس ایرانی اسلامی بیشتر تلاش شود.

وی با بیان اینکه در عرضه پوشاک طراحی‌شده دشمن ولنگاری وجود دارد، تصریح کرد: برخی از لباس‌های امروز موجود در بازار مغایر عفت عمومی است و متولیان فرهنگی در برگزاری نمایشگاه‌ها نیز باید توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه ما نباید مُبلِغ عادی‌سازی پوشش نامناسب باشیم، خاطرنشان کرد: افراد مشهور جامعه نباید مبلغ بی‌حجابی در جامعه باشند و آموزش‌وپرورش نیز باید در زمینه حجاب، فرهنگ‌سازی کند.