دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان به منظور تهیه زمین جهت احداث درمانگاه تخصصی در شهرستان رضوانشهر با امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر این شهرستان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش صفیر گیلان؛در این دیدار دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن  از برنامه های مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان جهت احداث درمانگاه در شهرستانهای فاقد  مراکز ملکی تامین اجتماعی گفت.

دکتر حسین ابراهیمی با بیان اینکه اجرا و به سرانجام رساندن  برنامه های توسعه ای و ارتقای درمان استان مهمترین هدف مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان می باشد گفت: در این راستا احداث درمانگاه در شهرستانهای فاقد مراکز درمانی واجد شرایط نظیر رضوانشهر، صومعه سرا، شفت، خمام و… مهمترین اولویت است.

مدیردرمان تامین اجتماعی گیلان از دریافت مصوبه احداث درمانگاه در شهرستان رضوانشهر خبرداد و گفت: شهرستان رضوانشهر با ۳۸ هزار بیمه شده مهمترین شرط لازم جهت احداث مرکز ملکی تامین اجتماعی را دارا می باشد منتهی متاسفانه در سنوات گذشته توجه لازم جهت تحقق این امر صورت نگرفته است، در دوسال اخیر با پیگیریهای موثر و تلاشهای فراوان بحمدلله مصوبه احداث درمانگاه در شهرستان رضوانشهر دریافت شد.

وی افزود:پس از دریافت مجوز مهمترین مسئله جهت احداث مرکز درمانی در شهرستانهای مورد نظر تهیه زمین است چراکه براساس قوانین سازمان تامین اجتماعی احداث درمانگاه صرفا در زمینهای هبه ای مسیر خواهد بود، به همین جهت درصدد هستیم با رایزنی و همراهی کلیه مسئولین بتوانیم به این هدف جامع عمل بپوشانیم تا خدمات درمانی ارزان، بیشتر، بهتر و به راحتی در اختیار مردم و بیمه شدگان قرار گیرد.
امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر رضوانشهر ضمن قدردانی از توجه مدیریت درمان گیلان به دغدغه های مردم و بیمه شدگان، آمادگی خود جهت همراهی مدیریت درمان گیلان را اعلام داشته و اظهار داشتند: کلیه مسئولان در شهرستان رضوانشهر از همه ظرفیتهای موجود جهت تحقق این امر خطیر و ارزشمند استفاده مینمایند تا خدمات ارزان و با کیفیت تامین اجتماعی به راحتی در دسترس مردم منطقه قرار گیرد.