صفیر گیلان/عضو شورای شهر رشت گفت: شورا از برخی از قراردادهای مالی که در معاونت عمرانی شهرداری رشت در حال انعقاد است بی اطلاع است و اخبار ناگواری از این بابت به گوش می رسد.

صفیر گیلان/به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، مسعود عباس نژاد عضو شورای رشت در جلسه علنی شورا با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به تمامی فجر آفرینان اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی می داریم و آرزو می کنیم رهروان خوبی برای شهدای گرانقدر باشیم.

وی با بیان اینکه ۴۵ روز دیگر سال نو فرا می رسد افزود: متاسفانه هنوز ستادی به منظور استقبال از بهار تشکیل نشده است و انتظار داریم شهردار رشت هر چه سریعتر با تشکیل این ستاد اقدامات مورد نیاز را به منظور استقبال از بهار و گردشگران نوروزی در دستور کار قرار دهد.

عباس نژاد به سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: از شهردار رشت تقاضا داریم که در این باره گزارش کاملی به شورا اعلام کند و متوجه شدم که تماس های فراوانی از سوی شهروندان بابت مشکلات مختلف با این سامانه برقرار می شود و عدم پاسخگویی مدیران شهرداری رشت در این باره پذیرفتنی نیست.

عباس نژاد با اشاره به اینکه کارخانه آسفالت شهرداری رشت به حال خودش رها شده است بیان کرد: عملکرد معاونت عمرانی شهرداری رشت به شدت مورد انتقاد است و شهردار رشت باید در این باره پاسخگو باشد و باید بدانیم چرا وضعیت ورودی های شهر رشت هنوز ساماندهی نشده است و قرار بود پل پستک در آذر ماه سال جاری افتتاح شود اما این مسئله هنوز راه به جایی نبرده است.

عضو شورای شهر رشت با تاکید به اینکه به عنوان منتخبین مردم رشت در شورا با هیچ احدی تعارف نداریم بیان کرد: شورا از برخی از قراردادهای مالی که در معاونت عمرانی شهرداری رشت در حال انعقاد است بی اطلاع است و اخبار ناگواری از این بابت به گوش می رسد و از دستگاه های نظارتی تقاضای ورود و همراهی با شورا را داریم.

عباس نژاد با اشاره به اینکه چهار هزار نفر در شهرداری رشت حقوق می گیرند افزود: بودجه ای که شهردار و معاونت مالی آن را امضا کرده اند در واقع به همت یازده عضو شورا محقق شد و حالا انتظار داریم که این مهم با سمت و سوی صحیح پیش برود .

وی به پروژه میدان نیروی دریایی رشت اشاره کرد و گفت: برای منافع مردم رشت سکوت نمی کنم و ورودی شهر رشت مایه خجالت است و سیما و منظر شهرداری رشت گویا مرده است که حتی در ایام الله دهه فجر هیچ اقدام موثری انجام نداد و در پروژه میدان نیروی دریایی رشت نیز به واسطه مشکلات رقم خورده ، پروژه به تعویق افتاده است.

عباس نژاد با اشاره به وضعیت رانندگان استیجاری شهرداری رشت تصریح کرد: این رانندگان شبانه روز در حال خدمت هستند و انتظار داریم که حتما مزایای آنان به خوبی پرداخت شود .

وی با ابراز گلایه از وضعیت شهرداری منطقه پنج رشت افزود: شهرداری منطقه پنج تعطیل است و در این شهرداری نه تحقق بودجه دنبال می شود و نه پروژه های عمرانی تعریف شده در این منطقه به درستی اجرایی می شود.

عباس نژاد با اشاره به اینکه وقتی بحث نیروی انسانی مطرح می شود می گویند امکان‌پذیر نیست افزود: ۳۷ نفر نیرو در دوران فعالیت رحیم شوقی وارد شهرداری رشت شده است و این در حالی است که حتی خود شهردار نیز از فعالیت آنان بی اطلاع است و ان شاا با جدیت هر چه تمامتر مباحث را پیگیری کنیم .