اختصاصی/صفیر گیلان؛فرماندار شفت در جلسه ستاد گرامیداشت هفته ی دولت در فرمانداری این شهرستان  با اشاره به فرار رسیدن هفته دولت و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت:در شرایط خاص کنونی مدیران در تلاشند تا با بهره گرفتن از حقانیت انقلاب که بر آن ایستادگی کرده ایم با تلاش مستمر و با توجه به […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛فرماندار شفت در جلسه ستاد گرامیداشت هفته ی دولت در فرمانداری این شهرستان  با اشاره به فرار رسیدن هفته دولت و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت:در شرایط خاص کنونی مدیران در تلاشند تا با بهره گرفتن از حقانیت انقلاب که بر آن ایستادگی کرده ایم با تلاش مستمر و با توجه به شرایط خاص کشور گامهایی در خدمات دهی بردارند.

موسوی ضمن تسلیت  ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و تبریک به جهت قرار گرتن در در آستانه هفته دولت گفت: این دو رویداد ما را در  امتحانی دیگر قرار داد.

فرماندار شهرستان شفت با اشاره به اینکه هرگونه کم کاری توسط مسؤولین می‌تواند آثار مخربی در جامعه از خود به جا بگذاردافزود:این تکلیف و وظیفه است تا حفظ سلامتبا توجه به اصول و مبانی دینی ادغام  تا سلامت جامعه  که بر سلامت مردم استوار است حاصل شود.
موسوی تصریح کرد؛مدیران در کنار وظایف سازمانی نگاه به تکالیف دینی داشته باشند و این مهیا شدن باید روح محرمی و اعتقادی داشته باشد و اوج برنامه کاری قرار دهیم.

وی افزود:ما در کروناحضور باشکوه مردم و مسئولان را در کنار هم داشتیم و این راز موفقیت و غلبه بر این بیماری بوده و امیدواریم در این ایام نیز همه در کنار هم باشیم.

فرماندار شهرستان شفت اعتبار جذب شده امسال شهرستان را بالاتر و بهتر خواهد بود و گفت:ما در شهرستان ۴۷ پروژه  را با اعتباری بیش از ۲۲ میلیارد طی هفته دولت خواهیم داشت و  دولت از هیچ کوششی برای ارائه خدمات  در شهرستانها دریغ نمی‌کند.

موسوی  با اشاره به اینکه بخشی از بودجه‌های تخصیص یافته در غالب کمیته برنامه ریزی تدوین شده است، تاکید کرد:؛مدیران اجرایی شهرستان برای اخذ اعتبارات دریافتی جدیت و تلاش لازم را در دستور کار قرار دهند.

نماینده دولت تدبیر و امید در شفت  با بیان اینکه ایام محرم در راستای اقناع جامعه با رعایت پرتکل بهداشتی و شیوه نامه ابلاغی ستاد کرونا برگزار می شود تا شاهد کاهش این بیماری در شهرستان باشیم گفت:مسئولان مردم را در نگاه ویژه خود قرار و ملاقات با مردم را بیشتر و گزارش عملکرد و ارتباط با مردم را بیشتر زیرا مردم نیازمند نگاه تیز بینانه شما مدیران هستند.

موی افزود:مدیران نباید و نمی توانندمشکلات حاد مردم به آینده موکول کنند گفت:مردم ناظران عملکرد ما هستند.

وی خواستار شد تا ارتباط بین دستگاه اگر با نقص و ضعف همراه است برطرف و به یکپارچگی برسند .

فرماندار شفت با تاکید بر اینکه مسئولان برای حل مشکلات از دستورالعمل های کوچه به کوچه ای رد شوند افزود:بضاعت اعتبارات ما برای پروژه ها در اندازه جمعیت و وسعت شهرستان نیست اینجا ایثار از خود گذشتگی و تلاش دستگاههای را می طلبد.

موسوی ضمن تقدیر از شورای تامین شهرستان گفت:از نیروی انتظامی و امنیتی تشکر ویژه دارم زیرا امنیت حاصل تلاش این عزیزان است.

 

فرمانداری شفت

ایستگاه صلواتی حتی ایستگاه صلواتی ماسک در محرم ممنوع

فرمانده انتظامی شهرستان شفت یز در ین جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان گفت: نکته که حائز اهمیت است ما در محرم برنامه ویژه داشتیم و امسال خواهشا دستگاه هایی که در این جلسه هستند در حوزه بخشداری و دهیاری پرتکل بهداشتی را رعایت و م ما می خواهیم آنچه در جلسه شورای تامین شهرستان مطرح و برنامه ریزی شد اجرایی شود.

سرهنگ شعبانی ما تکالیف داریم که مواردی که ابلاغ شد را رعایت و در فضای بسته مراسم نداشته و دسته جات عزاداری به شکل زنجیر زنی و بر پایی تکایا و ایستگاه صلواتی ممنوع حتی ایستگاه صلواتی ماسک هر جا خارج از مصوبه باشد به عنوان دستگاه امنیتی گزارش و تذکر و برخورد این شیوه نامه کشوری است و مراسم و برنامه های محرم در فضای باز با رعایت فاصله گذاری و استفاده از رسانه و فضای مجازی برگزار خواهد شد.

تتنظیم/زلیخا صفری راسته کناری