به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان،مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: با مصوبه کمیته برنامه ریزی استانداری ۱۷ الی ۲۰ درصد از دو درصد درآمد نفت و گاز به آموزش و پرورش استان گیلان اختصاص یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان به نقل از  روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان،مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: با مصوبه کمیته برنامه ریزی استانداری ۱۷ الی ۲۰ درصد از دو درصد درآمد نفت و گاز به آموزش و پرورش استان گیلان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان به نقل از  روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، مهدی حاجتی با اعلام این خبر گفت: در جلسه کمیته برنامه ریزی استان ،برای چهارمین سال پیاپی از محل دو درصد درآمد نفت و گاز ، ۱۷ تا ۲۰ درصد به آموزش و پرورش گیلان اختصاص یافت.

وی با تشکر از استاندار و سایر اعضا به دلیل  حمایت های همه جانبه از آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: منابع حاصل از این مصوبه در ساخت ، تعمیر و تجهیز مدارس صرف خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش اظهار امیدواری کرد با مساعدت فرمانداران و تلاش های روسای ادارات آموزش و پرورش در جلسات  کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها، این منابع، کامل ،  به ادارات آموزش و پرورش مناطق  اختصاص یابد.