به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛«مهدی پارسا» در جمع خبرنگاران  به ارائه خدمات مهندسی عمرانی به خبرنگاران اشاره کرد و اظهارداشت: این طرح در جهت شناسایی مشکلات عمرانی و شهرسازی بر اساس الگوهای مناسب داخلی و ارائه خدمات مشاوره رایگان در زمینه اخذ مجوزهای طراحی اولیه و خدمات اجرایی ساختمانی و خدمات مشاوره رایگان […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛«مهدی پارسا» در جمع خبرنگاران  به ارائه خدمات مهندسی عمرانی به خبرنگاران اشاره کرد و اظهارداشت: این طرح در جهت شناسایی مشکلات عمرانی و شهرسازی بر اساس الگوهای مناسب داخلی و ارائه خدمات مشاوره رایگان در زمینه اخذ مجوزهای طراحی اولیه و خدمات اجرایی ساختمانی و خدمات مشاوره رایگان به خبرنگاران اجرایی می شود.
رییس بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی و ارائه خدمات پژوهشی رساله های کارشناسی ارشد و دکترا از دیگر خدماتی است که در این راستا به خبرنگاران ارائه می‌شود گفت: انجام خدمات طراحی، نظارت و اجرای ساختمان های مسکونی با ۲۰ درصد تخفیف برگزاری دوره های آموزشی نرم افزارهای تخصصی مهندسی عمران معماری شهرسازی و مکانیک با۳۰ درصد تخفیف از دیگر خدماتی است که برای خبرنگاران عضو بسیج رسانه در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: استفاده از خدمات آزمایشگاهی خاک بتن و مصالح ساختمانی با ۲۰ درصد تخفیف از دیگر برنامه های این طرح محسوب می شود.
رییس بسیج رسانه سپاه قدس گیلان اذعان داشت: این خدمات علاوه بر اعضای سازمان بسیج رسانه استان برای خانواده های آنان نیز در نظر گرفته شده است.
پارسا به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نیاز قطعی کشور به تولید اشاره و خاطرنشان ساخت: تاکیدات مقام معظم رهبری به مسئولان این است که جوری عمل کنید که با جهش تولید تغییر محسوس در زندگی مردم مشاهده شود.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی رکن اصلی رسیدن به اهداف و شعار سال است خاطرنشان ساخت: با همکاری و برنامه ریزی مدون با بخش‌های مختلف جامعه و مجموعه های دانش بنیان دستگاه های اجرایی، گروه های جوان، مبتکر و فعال می توان به اهداف و برنامه های توسعه ای دست یافت.
پارسا اظهار کرد: علاقمندان جهت دریافت مشاوره رایگان مهندسی می توانند به سازمان بسیج رسانه استان گیلان مراجعه و از خدمات مورد نیاز بهره مند شوند.