طی نشست مشترکی با حضور مدیرکل و معاون منابع بیمه ای تامین اجتماعی گیلان و شهردار آستانه اشرفیه ، وضعیت مطالبات سازمانی از شهرداری و پیمانکاران آن مورد بررسی قرار گرفت .

به گزارش صفیر گیلان ، با هدف بررسی وضعیت دیون بیمه ای شهرداری آستانه اشرفیه و تعیین تکلیف و رسیدگی به دفاتر قانونی آن و همچنین بدهی های پیمانکاران طرف قرارداد ، نشست مشترکی با حضور علی حسین نژاد مدیرکل ، منوچهر امیری شیراز معاون منابع بیمه ای و روسای ادارات تخصصی اداره کل تامین اجتماعی گیلان و مهندس شکیب شهردار آستانه و رئیس شعبه این شهر برگزار شد .

در این نشست با تاکید بر ضرورت ارتباط نزدیک با کارفرمایان و تقویت تعاملات با شرکای اجتماعی بعنوان یک رویکرد سازمانی ، طرفین به تبادل نظر و بررسی راهکارهای موجود بمنظور تعیین تکلیف دیون بیمه ای شهرداری آستانه اشرفیه و پیمانکاران آن پرداخته و همچنین موضوع رسیدگی به دفاتر قانونی و انجام حسابرسی و اجرای ماده ۴۷ قانون تامین اجتماعی مورد نقد و تبادل نظر قرار گرفت .

شایان ذکر است شهرداری آستانه اشرفیه و پیمانکارانطرف قرارداد آن بابت حق بیمه های کارکنان و مقاطعه کاری های منعقده بیش از یک میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار هستند .