صفیر گیلان – معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان در دومین جلسه عمومی هفته ناجا گفت: برنامه‌های هفته نیروی انتظامی با محوریت ارتقاء منزلت اجتماعی پلیس در افکار عمومی و افزایش اعتماد عمومی اجرا خواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” حسین حسن‌پور ” صبح امروز در دومین جلسه عمومی هفته […]

 

صفیر گیلان – معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان در دومین جلسه عمومی هفته ناجا گفت: برنامه‌های هفته نیروی انتظامی با محوریت ارتقاء منزلت اجتماعی پلیس در افکار عمومی و افزایش اعتماد عمومی اجرا خواهد شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” حسین حسن‌پور ” صبح امروز در دومین جلسه عمومی هفته ناجا که با حضور معاونان، رؤسای پلیس‌های تخصصی و رابطان این هفته در سالن جلسات کوثر برگزار شد ضمن تشریح اهداف برگزاری برنامه‌ها و مراسم هفته نیروی انتظامی، بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی برای افزایش اعتماد عمومی و تقویت جایگاه و منزلت پلیس در افکار عمومی تاکید کرد.
این مقام انتظامی نوآوری و خلاقیت در اجرای برنامه‌ها و مراسم هفته ناجا را یکی از راه‌های اثر‌ بخش و مفید قلمداد کرد و بیان داشت: استفاده از فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های فراگیر و پر مخاطب برای انتقال مفاهیم و آموزش‌های همگانی، بهترین روش در جهت آگاهی بخشی و کاهش آسیب‌پذیری شهروندان است.
وی ضمن تاکید بر مسؤول‌سازی رده‌های پلیس و افزایش سطح کیفی خدمات انتظامی به شهروندان خاطرنشان کرد: رفتار کارکنان انتظامی باید در تراز انقلاب اسلامی باشد و نتیجه این رفتار باید افزایش احساس امنیت بین شهروندان و ایجاد نا‌امنی روانی در بین مخلان نظم و امنیت را به همراه داشته باشد.
سرهنگ حسن‌پور تجلیل از کارکنان پرتلاش و موفق یگان‌های انتظامی در طول هفته ناجا را یکی دیگر از برنامه‌های این هفته برشمرد و گفت: باید از فرصت هفته نیروی انتظامی برای تکریم کارکنان و خانواده‌های موفق در زمینه‌های شغلی، فرهنگی، ورزشی و هنری استفاده کرد و آنها به عنوان یک الگوی موفق به جامعه معرفی شوند.
در ابتدای این جلسه سرهنگ ” مجید رسول‌زاده فرساد ” گزارشی از اقدامات و برنامه‌های سایر رده‌های انتظامی ارائه کرد و آخرین تدابیر و سیاست‌های ابلاغی ناجا برای حضار قرائت شد.
سرپرست معاونت اجتماعی و دبیر مراسم هفته نیروی انتظامی در گیلان ضمن اعلام آمادگی برای تهیه محصولات رسانه‌ای برای پخش از صدا و سیما و انتشار در فضای مجازی، از تولید نماهنگ ویژه هفته نیروی انتظامی خبر داد و افزود: تا به حال ۸۳ برنامه پیشنهادی با ۳ رویکرد کم هزینه بودن، پر مخاطب بودن و اقدامات خلاقانه و مبتکرانه توسط معاونت‌ها و پلیس‎های تخصصی به دبیرخانه هفته ناجا واصل گردیده که این برنامه‎ها در جلسات اختصاصی با رده‌ها، بررسی، تامین اعتبار و به تصویب خواهد رسید.
لازم به ذکر است در این جلسه تعدادی از معاونان، پلیس‌های تخصصی و رابطان هفته ناجا ضمن ارائه پیشنهادات، انتقادات و نقطه نظرات خود، پیرامون اثر بخشی بیشتر برنامه‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.