معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: از حدود ۱۰۰ تشکل دینی و گروه جهادی تاکنون بیش از ۳۵۰ اثر دریافت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان، حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده پیش از ظهر امروز با اشاره به استقبال خوب از جشنواره استانی «حبیب» بعد از اعلام فراخوان، اظهار داشت: آثار ارسالی از بیشتر شهرهای استان گیلان به این جشنواره ارسال شده و روزانه تعداد زیادی اثر به دبیرخانه ارسال می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه بیشترین آثار ارسالی در موضوعات فعالیت‌های طرح مواسات و همدلی و مقابله با ویروس کرونا بوده است، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا روز ۱۹ آبان‌ماه ۱۳۹۹ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: از حدود ۱۰۰ تشکل دینی و گروه جهادی تاکنون بیش از ۳۵۰ اثر دریافت شده است.

رضازاده با تاکید بر اینکه به دلیل استقبال و درخواست تشکل‌های دینی و هیئات مذهبی استان گیلان مهلت شرکت در این جشنواره تمدید شده است، خاطرنشان کرد: بررسی و داوری آثار رسیده به دبیرخانه توسط داوران از روزهای گذشته آغاز شده است.

وی عنوان کرد: هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مردمی و گروه‌های جهادی می‌توانند تولیدات خود در این زمینه را حداکثر تا ۱۵ دقیقه در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره در اداره کل و یا از طریق پیام رسان‌ها به شماره ۰۹۲۰۲۳۱۷۰۱۱ ارسال کنند.