به گزارش صفیر گیلان ؛ فرمانداری شهرستان فومن برنامه های متنوع را در لیست کاری خود در هفته ای که گذشت تا امروز داشته که به مهمترین انها در این گزارش اشاره می شود. ملاقات مردمی محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن صبح سه شنبه مورخ ۱۹ تیر ۱۳۹۷ با شماری از شهروندان فومنی انجام شد. […]

به گزارش صفیر گیلان ؛ فرمانداری شهرستان فومن برنامه های متنوع را در لیست کاری خود در هفته ای که گذشت تا امروز داشته که به مهمترین انها در این گزارش اشاره می شود.

ملاقات مردمی محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن صبح سه شنبه مورخ ۱۹ تیر ۱۳۹۷ با شماری از شهروندان فومنی انجام شد. در این دیدار، مراجعه کنندگان به بیان مشکلات خود پرداختند و فرماندار فومن نیز دستورات لازم را جهت رفع مشکلات مردم  به کارشناسان و مسئولان ادارات تابعه صادر کرد.

20180710_091045

ملاقات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صومعه سرا با فرماندار شهرستان فومن

شهردار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر صومعه سرا صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۰ تیر ۱۳۹۷ با محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن در محل فرمانداری فومن ملاقات کردند.

بازدید فرماندار از شالیزارهای بخش سردار جنگل

فرماندار فومن در ادامه بازدید خود از زمین های زراعی در سطح شهرستان، از بخش هایی از شالیزارهای بخش سردار جنگل بازدید به عمل آورد و ضمن اطلاع از وضعیت کشاورزی منطقه دستورات لازم را جهت بهبود اوضاع و رفع مشکلات صادر کرد.

در این بازدید، بخشدار سردار جنگل نیز فرماندار را همراهی نمود و در خصوص وضعیت آب رسانی به شالیزارها توضیحاتی را به فرماندار ارائه کرد.

 

کسب مقام دوم استانی توسط شورای اقامه نماز فرمانداری شهرستان فومن

شورای اقامه نماز فرمانداری شهرستان فومن موفق به کسب مقام دوم استانی میان فرمانداری های تابعه استان گیلان شد.

برگزاری نماز جماعت و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز از اهم فعالیت های شورای مذکور در طول سال بوده که با مشارکت و حضور کارکنان فرمانداری فومن استمرار یافته است.

شورای اقامه نماز فرمانداری فومن برای دومین سال پیاپی موفق به کسب رتبه برتر استانی می گردد.

نشست کمیسیون مشترک مقابله با قاچاق سلاح و مهمات استان گیلان و شهرستان فومن

جلسه کمیسیون مشترک مقابله با قاچاق سلاح و مهمات استان گیلان و شهرستان فومن با حضور فرماندار شهرستان و سایر اعضای استانی و شهرستانی این کمیسیون در ۲۱ تیر ۱۳۹۷ در محل فرمانداری فومن برگزار گردید.

همایش

همایش طنز پهلو تا همایش پیاده روی خانوادگی 

 

و همچنین حضور فرماندار در همایش طنز پهلو  در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تا حضور در همایش پیاده روی خانوادگی و دیدار در اولین ساعات صبح  امروز  شنبه( ۲۳تیرمان ۹۷)با فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی  در شهرستان از برنامه های فرماندار فومن در هفته ای که گذشت تا امروز می باشد./تنظیم؛زلیخا صفری

 image_2018_7_13-5_44_1_995_7nS

image_2018_7_14-0_8_47_667_MWP IMG_20180713_165436_869-1024x768