به مناسبت میلاد فرخنده بزرگ بانوی اسلام، حضرت فاطمه(س)، آیین تجلیل از بانوان شاغل شرکت برق منطقه ای گیلان در سالن اجتماعات پیامبر اعظم(ص) شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: سیاستمداران غربی بر این باورند که برای آسیب زدن و نابود کردن تمدن و کشوری باید به سه بخش؛ نظام تعلیم و تربیت، ارزش ها و زنان به عنوان رکن، پایه و ستون اصلی هر خانواده حمله کرد و آنها را از بین برد.

وی افزود: بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، دشمنان وقتی که نتوانستند در جنگ سخت پیروز شوند به جنگ نرم متوسل شدند. استکبار برای حمله به نظام تعلیم و تربیت و آموزش و شکستن قبح توهین و افترا به نمادها، ارزش ها، شخصیت ها و اسطوره های کشور برنامه ریزی کرد که به شکر خدا و با بصیرت هموطنان عزیزمان در این بخش نیز ناکام ماندند و نتوانستند کاری از پیش ببرند.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: دشمنان در ادامه توطئه ها و برنامه های شکست خورده خود، روی به زنان آوردند تا بتوانند بنیان خانواده را سست کنند و آن جامعه را تحت تسلط و سیطره خود در بیاورند. اتفاقات و التهاب های چند ماه اخیر در راستای حمله به بنیان خانواده بود که با آگاهی و هوشیاری ملت عزیز ایران، این نقشه شوم آنها نیز برملا و از بین رفت.
داراب زاده گفت: شان و جایگاه زنان در در تمدن و کشور ایران بسیار بالاتر و والاتر از نگاه سطحی و ابزاری غرب به زنان بوده و هست. به اقرار اندیشمندان غربی و به گواه آمار ارائه شده توسط کشورهای غربی، قشر زنان در این جوامع از امنیت اخلاقی برخوردار نبوده و بسیاری از زنان این کشورها از نگاه سطحی و ابزاری به خودشان گله و شکایت دارند.
وی افزود: دین مبین اسلام، کتاب مقدس قرآن و بزرگان دینی نقش و جایگاه ارزنده ای را برای زنان قائل هستند به گونه ای که این نگاه برتر را در هیچ کشوری شاهد نبوده و نخواهیم بود.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: بطور حتم و به یقین، زنان در دین اسلام، بالاترین رتبه و مقام را دارند. اما غربی ها با جنگ رسانه ای و تسلطی که بر رسانه ها دارند این موضوع را برعکس جلوه داده اند. هیچ عقل سلیم و هیچ انسان بی طرفی در این مقوله نمی تواند جانب غربی ها را بگیرد.
وی افزود: ملت عزیز و فهیم ایران باید هوشیار باشند و با بصیرت و آگاهی در مقابل دشمنان و تبلیغات رسانه ای دروغ آنها ایستادگی کنند تا استکبار و استعمار در رسیدن به اهدافشان مثل همیشه ناکام بمانند
گفتنی است که در پایان این آیین، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بانوان همکار که در کسب توفیقات شرکت نقش آفرین  بودند با اهدا لوح و هدایایی به خانواده معظم شهدا و بانوان شرکت از آنها تجلیل کرد .