به گزارش صفیر گیلان، صادقی مدیرکل اطلاعات استان گیلان، در این جلسه با اشاره به اینکه اخلال در امنیت کشور مهمترین اولویت دشمنان کشورمان است افزود : تشکیلات اطلاعاتی ایران توانسته با کمک برادارنن سپاه و همکاری مراجع قضایی ، انتظامی و مرزبانان امینت کشور را تامین کند. وی با اشاره به اینکه گروه ها و تشکل […]

 به گزارش صفیر گیلان، صادقی مدیرکل اطلاعات استان گیلان، در این جلسه با اشاره به اینکه اخلال در امنیت کشور مهمترین اولویت دشمنان کشورمان است افزود : تشکیلات اطلاعاتی ایران توانسته با کمک برادارنن سپاه و همکاری مراجع قضایی ، انتظامی و مرزبانان امینت کشور را تامین کند.

وی با اشاره به اینکه گروه ها و تشکل های دارای مجوز در کشور را مورد حمایت قرار داده و زمینه را برای فعالیت آنان فراهم خواهیم کرد افزود : دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه در بین احزاب ، سران قوا و مسوولین کشور هستند.

صادقی در پایان با اشاره به گسترش فضای مجازی و تاثیر آن در انتخابات افزود : فضای مجازی می تواند سبب شفاف سازی در امور شود اما از سوی دیگر می تواند اسباب تهمت و افترا را فراهم کند که باید مدیریت و مراقبت شود.

محمد رضا محسنی فرماندار شفت در این جلسه در سالن میرزای شفتی فرمانداری شفت برگزار شد گفت : انتخابات تضمین کننده امنیت ملی و تامین کننده منافع ملی است.

وی با تبریک ایام فرخنده ماه رجب و میلاد امام علی (ع) ، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۲۹ اردیبشهت ماه سال جاری را یکی از رخداد های مهم کشور برشمرد و افزود : همزمانی این دو انتخابات بر اهمیت آن افزوده است.

محمدرضا محسنی با اشاره به اینکه ۶۵۶ نفر در انتخابات شورهای شهر و روستا در شفت ثبت نام کرده اند افزود : مراحل بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای دولت را باید دستاوردهای نظام تلقی کرد افزود : خدمات دولت ، خدمات نظام محسوب می شود.

فرماندار شفت با اشاره به تعامل سازنده کشورمان با جامعه جهانی آن را یکی از دستاورهای برجام برشمرد و افزود: کاهش نرخ تورم ۴۰ درصدی به ۸ درصد و افزایش رشد اقتصادی کشور از منفی ۶ درصد به ۷ درصد از دیگر اقدامات انجام شده دولت در طول سالهای اخیر بوده است.

وی بیمه ۱۵ میلیونی مردم و اجرای طرح تحول نظام سلامت گام بلندی در راستای خدمات بهداشتی و درمانی دانست و تصریح کرد : ایجاد ۷۵۰ هزار شغل پایدار ، اعطای تسهیلات بانکی به۲۴ هزار واحد تولیدی و صنعتی و افزایش تولید نفت از ۸۰۰ هزار بشکه به بیش از ۳ میلیون بشکه در روز از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید است.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه بسته شدن پرونده ایران در شورای امنیت سازمان ملل سبب شکست پروژه ایران هراسی شد افزود : ایجاد آرامش و ثبات اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی یکی از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی در مدت ۳.۵ سال بوده است.

وی افزود : هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و تدابیر هوشمندانه دکتر روحانی ، اهتمام ، مجاهدت و تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) سبب برقراری امنیت پایدار در کشور گردیده است.

فرماندار شفت با اشاره به وجود انسجام و فضای همدلی و تشریک مساعی اعضای محترم شورای تامین این شهرستان در برقراری امنیت تصریح کرد : از اهتمام و نگاه دلسوزانه اعضای شورای تامین و ریاست دادگستری استان و شهرستان قدردانی به عمل آورد.

محسنی به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره توجه و اهمیت فضای مجازی به ویژه در انتخابات پیش رو اشاره و اذعان داشت : نباید نقد منصفانه در فضای مجازی جای خود را به تهمت ، تخریب و افترا بدهد و بایستی از این فضا برای تامین منافع ملی کشور استفاده کرد.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه امنیت ، سلامت ، رقابت و حضور حداکثری از ارکان برگزاری انتخابات است افزود : حضور حداکثری در انتخاباتی پرشور پاسخی به یاوه گویی های دشمنان نظام جمهوری اسلامی است که سعی دارند با ایجاد فضای یاس و ناامیدی ملت ایران را نسبت به آرمان های امام راحل و شهدا دلسرد نمایند.

وی در پایان افزود : تمام ساز و کار مناسب جهت برگزاری یک انتخابات باشکوه در شهرستان شفت فراهم گردیده است.