به گزارش صفیر گیلان؛ فرماندار فومن در جلسه مدیریت بیماری کرونا این شهرستان گفت: شهرستان فومن در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و بر این اساس حضور گروه های کوهنوردی و گردشگری در این شهرستان ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود. حضور گروه های کوهنوردی و گردشگری در شرایط قرمز کرونائی در فومن ممنوع است. محمد رضا […]

ممنوعیت ورود گروه های کوهنوردی و گردشگری به فومنبه گزارش صفیر گیلان؛ فرماندار فومن در جلسه مدیریت بیماری کرونا این شهرستان گفت: شهرستان فومن در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و بر این اساس حضور گروه های کوهنوردی و گردشگری در این شهرستان ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.

حضور گروه های کوهنوردی و گردشگری در شرایط قرمز کرونائی در فومن ممنوع است.

  • محمد رضا محسنی با قدردانی از همکاری و تعامل جوانان پرشور عزادار در دهه اول محرم در فومن افزود: تعدادی از هیاتهایعزاداری، دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکردند که لازم است با آسیب شناسی ،راهکارهای درست برای کاهش شیوع کرونا در عزاداری های ماه صفر ارائه و به کار گرفته شود.

گم شدن دو کوهنورد در ارتفاعات ماسوله

سرپرست هیئت کوهنوردی فومن از گم شدن دو کوهنورد در ارتفاعات ماسوله خبر داد.

امین حاجتی گفت: این دو کوهنورد ۵۵ و ۳۸ ساله‌ی اهل تهران و گیلان، از پنجشنبه به ارتفاعات ماسوله عزیمت کردند اما هنوز باز نگشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه دو گروه شش نفره کوهنورد، برای پیدا کردن کوهنوردان گمشده، جستجو می‌کنند، افزود: به دلیل نامشخص بودن منطقه عزیمت این دو کوهنورد، پیدا کردن آنها مشکل است.