اختصاصی/صفیر گیلان ؛نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بیان اینکه مردم برگزار کننده اصلی انتخابات هستند، اظهار کرد: امیدآفرینی  و روشنگری در جامعه برای مشارکت حداکثری مردم  وظیفه همه ی ما در مقابل تمامی خبر پراکنی و فرافکنی دشمن و رسانه معاند است. 

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از شفت/خلیل بهروزی فر در جلسه شورای اداری شهرستان شفت  ضمن تقدیر از همراهی دادستان شهرستان در برخی حوزه عملکردها گفت ؛مسئولان شهرستان با بضاعت اندکی که داشتند گام موثری در راستای تکالیف خود برداشتند که این  یک کار جهادی است.

وی به تکالیف پیش روی مسئولان در راستای انتخابات پیش رو اشاره و افزود؛امروز پایگاه خبری ، فضای مجازی ، شبکه سایبری ، پایگاه معاند و رسانه شنیداری و دیداری و نوشتاری به دنبال ایجاد یاس و نامیدی در جامعه است تا حضور مردم را کم رنگ کند.

بهروزی فر استراتژی دشمن را یک استراتژی مقابله ای در جبران ضربه های ای خواند که در تمام این دوران دشمن از مردم خورده و گفت ؛راهبردهای مقام معظم رهبری همیشه غالب بر دشمن بوده و تبیین این راهبر در پیرامون جامعه وظیفه همگانی است و همه مسئول هستیم.

نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بیان اینکه مردم برگزار کننده اصلی انتخابات هستند، اظهار کرد: امیدآفرینی  و روشنگری در جامعه برای مشارکت حداکثری مردم  وظیفه ما در مقابل تمامی خبر پراکنی و فرافکنی دشمن و رسانه معاند است.

وی با بیان اینکه امروز تحقق مشارکت حداکثری همه قشرها در انتخابات مهمترین موضوع پیش روی کشور ما است، تاکید کرد: چشم دوستان و دشمنان ملت ایران به برگزاری انتخابات و میزان حضور مردم در پای صندوق های اخذ رأی است، به طوریکه دشمنان قسم خورده کشور همه نقشه و راهبردهای خود در ارتباط با ایران را به میزان مشارکت مردمی در انتخابات منوط کرده اند.

بهروزی فر با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مختلف خدمات رسان  باید تلاش کنند تا پایان سال پروژه‌های نیمه کاره را به پایان رسانند، گفت: مطالبه گری از مدیران بالا دستی جهت رفع محرومیت شهرستان شفت در دستور کار قرار گیرد.

همچنین در این جلسه امام جمعه شهرستان شفت و فرمانده سپاه پاسداران شفت در خصوص تلاش دستگاه های اجرایی شهرستان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو به ایراد سخنرانی پرداختند

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری