پارسایی با اشاره به اینکه فیبرنوری یکی از پایدارترین راه‌های ارائه‌ی اینترنت با کیفیت و پرسرعت است که مشکلات موجود در سر راه سایر فناوری‌ها را ندارد، اضافه کرد : استفاده از اینترنت پر سرعت فیبرنوری بدون خط تلفن ثابت با این روش بسیار می تواند جوابگوی نیاز ها باشد.

ایشان ضمن اشاره به ارائه و توسعه خدمات الکترونیکی گفت : پرداخت غیر حضوری قبوض تلفن نیز یکی دیگر از این خدمات بوده که در راستای تحقق دولت الکترونیک و ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان اجرا شده است.

وی در ادامه مزایای سرویس FTTH را یادآور شد و گفت : فیبر نوری در دنیای امروز به یکی از مهم‌ترین، با کیفیت‌ترین و اساسی‌ترین راه‌های ارتباط ثابت به اینترنت و شبکه‌های محلی تبدیل شده است که امکان استفاده از این سرویس برای مشترکین استان در کلاس جهانی فراهم شده است.

پارسایی با اشاره به اینکه فیبرنوری یکی از پایدارترین راه‌های ارائه‌ی اینترنت با کیفیت و پرسرعت است که مشکلات موجود در سر راه سایر فناوری‌ها را ندارد، اضافه کرد : با سرمایه گذاری های کلان پروژه های فنی به منظور فراهم نمودن زیرساخت های بهره گیری از این سرویس فراهم شده و با توجه به این موضوع که کابلکشی های جدید تلفن ثابت بر بستر فیبر نوری انجام می شود، متقاضیان جدید تلفن ثابت با ثبت درخواست خود می توانند از مزایا و خدمات سرویس مذکور بهره گیرند.