امام جمعه رشت با اشاره به اینکهامروز اسرائیل که همه به جنایات و خیانات آنها اظهار نظر می کنند بی هدف به قول مردم ماکلوان تترج( بدون دسته بندی)می زند افزود:دیار ماکلوان افرادی سرشناس در حوزه علمی و فرهنگی دارد وخادمی چون خلبان رحمانی که جنگنده در آسمانها و زمین برای دفاع از کشور و رفع  محرومیت خدمت می کند و این افتخاری برای ما مردم گیلان است.

اختصاصی/صفیر گیلان؛آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر جمعه(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) در حاشیه دیدار  باسرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در گفتگو با خبرنگار این رسانه ضمن تبریک روز ارتش از رسانه ها تقدیر کرد. ؛

نماینده ولی فقیه در گیلان ضمن تبریک روز ارتش به تمامی نیروهای مسلح گفت: افتخار می کنیم که ارتش و سپاه را در سه حوزه پدافندی و افندی  هوایی،دریایی و زمینی داریم که این نیروی لشکری و کشوری قدرتمند ترین نیروی مسلح دنیا است و همه نسلها و مردم دل داده نظام و ارزش ها به این نیرو ایمان دارند.

وی با اشاره به شکاف ایجاد شده و قابل رویت درنیروی استراتژیک کشورهای اروپایی گفت:خوشبختانه وحدت رویه در قدرت افندی و پدافندی نیروی مسلح ما متوازن است.

آیت الله فلاحتی ارتش ایران را ارتش برتر جهان خواند و گفت: ارتش با داشتن ایمان قوی و مردمی بودن در سایه پیروی از رهبری مدبر و هوشمند حامی مردم و در کنار مردم است و مردم ما از ریز تا درشت طرفدار ارتش هستند.

آیت الله فلاحتی رهبر انقلاب را یک شخصیت جهانی خواند و گفت: امروز رهبر فرزانه ایران نه فقط کشور بلکه جهان را مدیریت می کند.

امام جمعه رشت به جنایات و تهید و تخریب دشمنان اسلام در طول سالها اشاره و افزود: امروز اسرائیل که همه به جنایات و خیانات آنها اظهار نظر می کنند بی هدف به قول مردم ماکلوان تترج( بدون دسته بندی)می زند.

وی ماکلوان را از مناطق بکر و دیدنی شهرستان فومن با مردمانی فرهنگ دوست و فداکار خواند و گفت: دیار ماکلوان افرادی سرشناس در حوزه علمی و فرهنگی  وخادمی چون خلبان رحمانی که جنگنده در آسمانها و زمین برای دفاع از کشور و رفع محرومیت خدمت می کند و این افتخاری برای ما مردم گیلان است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بنده مصاحبه امیر حیدری و امیر موسوی را گوش دادم  و بسیار افتخار می کنم که چنین نیروی مسلحی آماده دفاع از میهن داریم گفت: یک نیروی شهید امنیت برای مردم قابل احترام است و فرقی نمی کند که یک سرباز باشد یا یک امیر یا سرهنگ و از مردم ماست.

امروز موفقیت های چشم گیر در حوزه های عمرانی و درمانی و محرومیت زدایی، خلق حماسه‌ای دیگر از سوی سرهنگ خلبان رحمانی سرباز وطن است که همه این اقدامات تحسین برانگیز را از اعتبار نام ارتش جمهوری اسلامی می داند و خود را سرباز ارتش دانسته و همچون شهیدان باکری و شیرودی خود را فدایی مردم و وطن می داند.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری