به گزارش صفیر گیلان، مهندس فتح اللهی در جلسه کمیته سرمایه گذاری و اشتغال شهرستان ضمن تبریک سال جدید و ولادتهای در  پیش رو گفت : سالی که گذشت با کمک و همبستگی مدیران اجرایی سالی پر از موفقیت و سربلندی بود و امسال نیز به سان سالی که گذشت بر طبق فرموده مقام معظم […]

به گزارش صفیر گیلان، مهندس فتح اللهی در جلسه کمیته سرمایه گذاری و اشتغال شهرستان ضمن تبریک سال جدید و ولادتهای در  پیش رو گفت : سالی که گذشت با کمک و همبستگی مدیران اجرایی سالی پر از موفقیت و سربلندی بود و امسال نیز به سان سالی که گذشت بر طبق فرموده مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد ، که قدم برداشتن در این راستا اشتغالزایی و همچنین خیرات و برکات بسیار زیادی را با خود بهمراه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه اشتغال و رونق اقتصادی دو نیاز اساسی کشور است و با توجه به اصل ماندگاری سرمایه و نگاه سرمایه گذار به کارخانجات و تولید وصنایع داخلی این مهم نیز محقق خواهد شد.
ایشان ضمن تاکید بر اینکه :  توسعه اقتصادی و گردشگری ارتباط تنگاتنگی با اشتغال و رونق اقتصادی دارد گفت : همه مدیران تلاش خود را دو چندان کرده و در راستای این اهداف با توجه به پتانسیلهای بالای این شهرستان طرح های شناسایی و ثبت شده را به مرحله اجرا در آورند.
فرماندار صومعه سرا در ادامه افزود : زیرساختها با توجه به کارگروه های تشکیل شده فراهم و آماده عملیانی شدن است ، مدیران تلاش کنند به صورت جدی و با کار مضاعف در خصوص فعالیتهای خدماتی و علی الخصوص گردشگری در حوزه فعالیتهای مرتبط بادستگاه خود اقدام نمایند.
فتح اللهی تاکید کرد؛تا میتوانیم انرژی و وقت خودرا صرف فراهم آوردن بستر مناسب برای اشتغال جوانان و رفع مشکلاتشان کنیم چرا که فشار روحی و متعاقب آن آسیبهایی که متوجه جامعه خواهد شد،  جبران ناپذیر است و ضررهای آن به خود ما برمیگردد.
فرماندار با اشاره به اینکه در بحث تالابها و آب بندانها اتفاقات خوبی رقم خورده است گفت :   این امر هر روز توسط فرمانداری و کارشناسان فن به طور جدی دنبال و به حصول نتیجه مطلوب نزدیک و نزدیکتر میشود.
مهندس فتح اللهی در پایان از همه مدیران و دستگاه های اجرایی خواست که ضوابط و دستو رالعمل ها  را خوب و درست اجرا کنند و ابلاغیات را در چهارچوب قوانین و کارشناسی شده اجرا کنند و تا حصول نتیجه ازتلاش خوددر راستای اهداف دست برندارند.