با حضور فرماندار فومن چندین پروژه برق به صورت تجمیعی در چهارمین روز از دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش صفیر گیلان از فومن ؛در روز یکشنبه ۱۵ بهمن، فرامرز مرجانی با حضور در روستای قلعه رودخان، پروژه ساماندهی و بازسازی گلزار شهدای روستای قلعه رودخان را افتتاح کرد.

این پروژه با اعتبار ۵۷۰ میلیون تومان در گلزاری شهدای این روستا که میزبان ۸ شهید بزرگوار است با حضور مسئولین افتتاح شد.

مرجانی در ادامه برنامه های این روز با حضور در روستای حیدرآلات پروژه روکش آسفالت راه روستایی را به مساحت ۶ هزار متر مربع با اعتبار ۲ میلیارد تومان افتتاح کرد.

فرماندار فومن در آیین افتتاح متمرکز پروژه های شرکت توزیع برق شهرستان در روستای سرابستان، با بیان این که در این روز، عملیات احداث ۳۱۰۰ متر خط فشار متوسط و نصب ۲۶ دستگاه ترانسفورماتور جدید عمومی با ظرفیت ۳۱۵۰ کیلو ولت آمپر جهت رفع ضعف برق مشترکین افتتاح می شود، از تقویت و افزایش قدرت ۱۸ دستگاه ترانسفورماتور پربار با ظرفیت ۳۸۳۰ کیلو ولت آمپر در سطح شهرستان فومن جهت افزایش ظرفیت و کیفیت برق تحویلی به مشترکین خبر داد.

مرجانی ضمن اشاره به این که اصلاح و جایگزینی بیش از ۶۰ کیلومتر است شبکه‌های فشار ضعیف فرسوده سیمی با کابل خود نگهدار در حوزه‌های شهری و روستایی از دیگر برنامه های افتتاحی در این پروژه متمرکز بود، اضافه کرد: در این رابطه، ۲۸۵۰ متر شبکه فشار ضعیف در راستای طرح‌های مربوط به تامین برق ۴۰ متقاضی روستایی اجرا شده است.