به گزارش صفیر گیلان؛ استقلال در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و برخی معتقدند که این تیم می‌تواند به حضور در رتبه‌های بالای جدول فکر کند. البته اکثر استقلالی‌ها معتقدند که رسیدن به پرسپولیس و گرفتن صدرنشینی از این تیم سخت است. نصرالله عبداللهی، سرپرست آبی‌پوشان نیز چنین نظری دارد. او در خصوص استقلال و […]

به گزارش صفیر گیلان؛ استقلال در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و برخی معتقدند که این تیم می‌تواند به حضور در رتبه‌های بالای جدول فکر کند. البته اکثر استقلالی‌ها معتقدند که رسیدن به پرسپولیس و گرفتن صدرنشینی از این تیم سخت است. نصرالله عبداللهی، سرپرست آبی‌پوشان نیز چنین نظری دارد. او در خصوص استقلال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

وضعیت استقلال چطور است؟
خدا را شکر شرایط خوبی داریم و آسیب‌دیده‌های تیم ما کم هستند. از دوشنبه برای بازی با تراکتورسازی استارت می‌زنیم و امیدوارم در این بازی هم نتیجه خوبی بگیریم.

 تراکتورسازی مقابل پرسپولیس خیلی بد بازی کرد. شاید مقابل این تیم بازی ساده‌ای داشته باشید
من بازی پرسپولیس – تراکتورسازی را ندیدم. طبیعتاً آنها تیم خوبی هستند و نسبت به گذشته تقویت شده‌اند. تراکتورسازی در شهر خودش دنبال پیروزی است، ولی ما هم به تبریز می‌رویم تا برنده شویم.

 باتوجه به اتفاقاتی که روی سکوها در بازی پرسپولیس – تراکتورسازی افتاد، نگران جو ورزشگاه تبریز نیستید؟
فصل قبل که به تبریز رفتیم جو ورزشگاه خیلی بد بود و امیدوارم هواداران تبریزی این بار جو استادیوم را خراب نکرده و فقط تیم خودشان را تشویق کنند.

 به نظر شما استقلال شانسی برای قهرمانی دارد؟
در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و ما هم تلاش می‌کنیم، اما قهرمان شدن استقلال و رسیدن به صدرجدول خیلی سخت است. منطق می‌گوید که پرسپولیس قهرمان می‌شود، ولی معلوم نیست چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. ما تلاش می‌کنیم تا روند خوب‌مان را ادامه بدهیم و به رتبه‌های بالاتر برسیم.

 در مورد عملکرد شفر چه صحبتی دارید؟
او کارش را خوب انجام می‌دهد و با بچه‌ها ارتباط خوبی دارد. شفر روی تیم وقت می‌گذارد و به خوبی حریفان را آنالیز می‌کند.

 فکر می‌کنید او فصل بعد هم در استقلال بماند؟
شفر مربی کارنامه‌داری است، ولی اتفاقات سال آینده از الان مشخص نیست. این موضوع به مذاکرات مسئولان باشگاه و شفر مربوط می‌شود.

 ظاهراً حضور نورافکن در اروپا منتفی شده است؟
در مورد نورافکن ابتدا نظر شفر مهم است. فعلاً که او در تیم ماست و چیزی تغییر نکرده است.

 مهاجم جذب نمی‌کنید؟
ما همچنان دنبال جذب مهاجم هستیم و طبیعتاً آقای شفر گزینه‌هایش را به باشگاه اعلام خواهد کرد.

منبع: تسنیم