به گزارش صفیر گیلان؛ افتتاحیه ی چهل و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد در فومن برگزار شد.  افتتاحیه ی چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در روز اول با اکران فیلم های انمیشن و فیلم های کوتاه در مدارس دبستان شهیده زهرا دقیقی و شهید افتخاری دختربا حضور ۳۰۰ […]

به گزارش صفیر گیلان؛ افتتاحیه ی چهل و هشتمین دوره جشنواره بینالمللی فیلمهای علمی، آموزشی و تربیتی رشد در فومن برگزار شد.

 افتتاحیه ی چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در روز اول با اکران فیلم های انمیشن و فیلم های کوتاه در مدارس دبستان شهیده زهرا دقیقی و شهید افتخاری دختربا حضور ۳۰۰ دانش آموز به صورت همزمان در شهرستان فومن آغاز به کار کرد.

مسئول مرکز دبیرخانه چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در فومن گفت: پیش بینی می گردد بیش از ۶ هزار دانش آموز از فیلم های جشنواره فیلم رشد دیدن کنند.

وی در ادامه به زمان آغاز و پایان جشنواره اشاره کرد و گفت: مراسم افتتاحیه ۲۷ بهمن آغاز و اختتامیه دوم اسفند ماه ۹۷ برگزار خواهد شد.

وی در ادامه اذعان داشت: فیلم‌های جشنواره بین المللی رشد جنبه آموزشی دارد و بعد از اتمام نمایش فیلم از دانش آموزان خواسته می‌شود تا برداشت خود از فیلم را ارائه نمایند.

مسئول دبیرخانه جشنواره فیلم رشد با بیان اینکه فیلم‌های جشنواره‌ در مدارس روستایی و دورافتاده شهرستان فومن هم به نمایش گذاشته می‌شوند، تصریح کرد: برای اجرای این کار یک لپ تاپ، یک پروژکتور و یک پرده نمایش سیار نیزدر نظر گرفته شده است.

مسئول جشنواره فیلم رشد افزود: مراسم اختتامیه ی این جشنواره با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز در دو تایم و در محل سالن اجتماعات شهید بهشتی فومن برگزار خواهد شد.

منبع/ روابط عمومی آموزش و پرورش فومن،