با حضور استاندار گیلان، فرمانده سپاه استان، سرپرست شهرداری رشت و اعضای شورا؛

افتتاح ایستگاه شماره ۱۵ آتش نشانی رشت در دهه فجر

  پرینت
افتتاح ایستگاه شماره ۱۵ آتش نشانی رشت در دهه فجر
شناسه خبر : 67200 | تاریخ انتشار : 24 بهمن 1401 - 15:29 | 206 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

همزمان با دهه مبارک فجر، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ایستگاه شماره ۱۵ آتش نشانی رشت با حضور جمعی از مسئولان صبح امروز(شنبه) افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ همزمان به دهه فجر  و جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ایستگاه شماره ۱۵ آتش‌نشانی با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال، مساحت ۶۷۱ متر مربع و با زیربنای ۳۷۵ متر مربع به بهره‌برداری رسید.

این ایستگاه آتش‌نشانی مناطقی شامل کوی امام رضا، شهرک مروارید، کوی عرفان، اسماعیل آباد، ماهی رودخان، هلال احمر، پردیسان، شکارسرا، پائیزان و کوی اساتید را تحت پوشش قرار می‌دهد.

اسدالله عباسی با قدردانی از زحمات آتش نشانان در جمهوری اسلامی و ایجاد آرامش در جامعه گفت: آتش نشانان نیروهای جان بر کف در کشور که نثار جان خود به‌ ایجاد آرامش در جامعه همواره کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه همدلی و سامان بخشی کارکرد وضعیت شورای اسلامی شهر رشت به توسعه کلانشهر رشت می انجامد، افزود:  نگاه ما به سرپرستان شهرداری به عنوان خود شهردار با اختیار در دوران تصدی است و امیدوارم وضعیت شورای اسلامی شهر رشت به سر و سامان برسد زیرا انتظار مردم از متولیان نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار زیاد است.

استاندار گیلان با بیان اینکه بسیج سازندگی یک الگوی کامل عملیاتی در اجرای پروژه های عمرانی در کشور و استان است، تصریح کرد: بنا بود این پروژه تا خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد ولی چند ماه زودتر و در ۲۲ بهمن افتتاح شد که نشان دهنده اهتمام بسیج سازندگی و کار جهادی این نهاد در اتمام پروژه‌ها است.

برچسب ها
نوشته های مشابه
تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور در استان گیلان
برگزاری مزایده فروش ۳ ملک به ارزش ۸۷ میلیاری ریالی املاک و مستغلات در استان گیلان
جمع آوری کابل های مسی و جایگزینی با فیبرنوری در روستای آزاد محله شهرستان شفت
۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است
تبدیل مجوزها مصداق بارز یک عملکرد و اقدام توسعه گرایانه/کسب جایگاه دوم گیلان از میان ۳۱ استان کشور در تبدیل مجوزها/ قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز کاغذی در آینده نزدیک
روز ملی ایمنی حمل و نقل، روزی نمادین برای ارتقاء فرهنگ ایمنی و ترافیک است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.