همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر ۹ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد تومان در شفت افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان، همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر ظهر یکشنبه با حضور مسؤولان شهرستان ۹ طرح عام المنفعه در حوزه‌های مختلف و با اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل ۲ طرح زیر سازی و آسفالت معابر راه روستایی، یک طرح کارگاه تولید پوشاک (کارآفرینی)، یک طرح کارگاه نجاری، یک طرح خدماتی چاپ بنر، فاز دوم ساختمان اداری سپاه پاسداران، یک طرح احداث ترانس و کابل برق و رفع مشکل ضعف برق، یک واحد مسکن محرومین و یک ایستگاه هواشناسی در شهرستان شفت با حضور مسؤولان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

همچنین ۲ پروژه زیر سازی و آسفالت معابر راه روستایی به طول ۱.۲ کیلومتر در روستای چوبر و طول ۱.۲ کیلومتر در روستای درودخان با اعتباری جمعاً حدود بر ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان توسط اداره بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی شفت اجرا شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید

یک طرح کارگاه تولیدی پوشاک با اعتبار تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد و با اشتغال دائم ۳ نفر، کارگاه نجاری با اشتغال ۴ نفر به اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، یک واحد چاپ بنر با اشتغال ۲ نفر با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط سپاه پاسداران در شهر شفت افتتاح و به بهره برداری رسید.

فاز دوم ساختمان ۳ طبقه اداری سپاه پاسداران در شهر شفت با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان که توسط سپاه ساخته شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین یک طرح احداث ترانس و کابل برق و رفع مشکل ضعف برق در روستای شالده با اعتباری بیش از ۱ میلیارد تومان توسط اداره برق و سایت (ایستگاه) هواشناسی در امامزاده اسحاق با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان و یک واحد خانه مسکن محرومین در روستای چناررودخان بالا توسط بسیج سازندگی و سپاه پاسداران با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان و ساخته شده بود افتتاح بهره برداری شد.