مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از افتتاح ۴۳ پروژه حوزه راهداری در دهه فجر امسال در شهرستان های رشت، سیاهکل، رودسر، لاهیجان، املش، تالش، فومن و شفت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛فریبرز مرادی از افتتاح ۴۳ پروژه حوزه راهداری در دهه فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: این پروژه ها که‌ مرتبط با حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است با اعتباری بالغ بر ۴۲۶ میلیارد ریال در مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی پروژه های مذکور را مربوط به شهرستان های رشت، سیاهکل، رودسر، لاهیجان، املش، تالش، فومن و شفت دانست و گفت: یکی از مهمترین پروژه ها بهره برداری از یک مجتمع خدماتی – رفاهی در سیاهکل است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به اجرای ۹ پروژه ایمن سازی و رفع نقاط پرحادثه راه های استان در شهرستان های رودسر و رشت، خاطرنشان کرد: علاوه بر رفع نقاط پرتصادف و احداث سیستم روشنایی محورهای سنگر به کوچصفهان و رشت به لاهیجان، پروژه روشنایی تونل گرمابدشت اشکور شهرستان رودسر نیز در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.

مرادی، بهره برداری از ۱۶ پروژه بهسازی و روکش آسفالت در محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان و بهره برداری از ۱۷ پروژه ابنیه فنی راه ها را از دیگر پروژه های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در دهه فجر امسال دانست.