صفیر گیلان؛قدسی از تجهیز و افتتاح ۳۰ خانه ورزش در این مدت چند ماهه خبر داد و گفت: تا پایان سال امیدواریم ۸۰ خانه ورزش در سراسر استان و در مناطق هدف گذاری شده به بهره برداری برسد.

اختصاصی/صفیر گیلان؛کاوه قدسی سرپرست گروه روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان گیلان  در مراسم افتتاح خانه ورزشی روستایی شهدای دهستان گوراب پس با اشاره به اینکه توسعه ورزش و تقویت امکانات در حد بضاعت یک وظیفه همگانی در روستا است گفت:وزارت ورزش  عنایت داشته و امکانات خوبی را در کل مناطق کشور لحاظ و گیلان مستثنی از برخورداری از این امکانات نیست.

قدسی از تجهیز و افتتاح ۳۰ خانه ورزش در این مدت چند ماهه خبر داد و گفت: تا پایان سال امیدواریم ۸۰ خانه ورزش در سراسر استان و در مناطق هدف گذاری شده به بهره برداری برسد.

سرپرست گروه روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان گیلان در جمع ورزشکاران و مسئولان در دهستان گوراب پس قول مساعد داد تا این مکان با کمک خداوند  و همکاری مدیر کل ورزش و جوانان جناب آرمان بتوانیم  با همکاری عزیزانی که پای کار بودند یک پد کامل ورزشی تجهیز کنیم.

قدسی از حضور روحانیت معزز و جناب فرماندار تقدیر نمود و گفت:این سالن  را سپاه مقاومت ناحیه ساخته و در اختیار اداره ورزش و جوانان دهستان گوداب پس قرار داد که انشالله با مکاتبات بحث تشک تاتامی و  توپ و تور و کیسه بوکس قابل تقدیم است.

 

  • نویسنده : تنظیم،زلیخا صفری راسته کناری