اختصاصی/صفیر گیلان؛محمدحسین واثق کارگرنیا ظهر شنبه در هشتادمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت با تقدیر از حضور آگاهانه و با بصیرت مردم رشت در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: رشتوندان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین سنگ تمام گذاشتند. وی با تاکید بر روند صدور حکم شهردار منتخب رشت، افزود: بعد از استیضاح شهردار، اعضای […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛محمدحسین واثق کارگرنیا ظهر شنبه در هشتادمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت با تقدیر از حضور آگاهانه و با بصیرت مردم رشت در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: رشتوندان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین سنگ تمام گذاشتند.

وی با تاکید بر روند صدور حکم شهردار منتخب رشت، افزود: بعد از استیضاح شهردار، اعضای شورا با پایبندی نسبت به رأی اعتماد شهروندان در زمان مناسب نسبت به انتخاب و معرفی شهردار جهت اقدامات قانونی و صدور حکم انتصاب اقدام کردند که انتظار می‌رود در روند صدور حکم توسط استاندار و نمایندگان  تسریع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شورای ششم برنامه‌های خوبی در سال جاری در دست اجرا دارد، گفت: برخی چالش‌های شهری با حضور شهردار قابل پیگیری و حل است.

واثق کارگرنیا با اشاره به مسئله پسماند سراوان، و افزوده شدن دامنه این مشکل در دفن و دفع زباله گیلان گفت: این چالش بزرگ نیازمند حضور شهردار  و استقرار ایشان و انجام صحیح روال کار در دفنگاه زباله سراوان است.

وی جابجایی دکه ها را در سطح شهر که برخلاف مجوزشغلی که دارند یک مشکل بزرگ خواند و گفت: شهرداری اگر این دکه ها را جابجا کند محکوم می شود پس باید بر اساس مدرک و قانونی این درخواست جابجایی انجام شود.