فرماندار شفت ؛با اشاره به اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد، ادامه داد: با توجه به افزایش ۴۰ درصدی اعتبارات نسبت به سال گذشته لذا با حجم بالای مشکلات در شفت این اعتبار جوابگوی مشکلات این شهرستان نیست.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ مهدی نقدی عصر روز یکشنبه(۱۵ مرداد) در نخستین جلسه کمیته برنامه ریزی شفت در سال جاری ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: اعتبارات کمیته برنامه ریزی از سه محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، قانون استفاده متوازن و ۳ درصد نفت و گاز توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه، تخصیص، توزیع و هزینه اعتبارات باید با توجه به برخورداری مناطق از سهم متوازن، عادلانه و سرعت بخشی به روند اجرای پروژه‌ها و ادامه خدمات رسانی صورت پذیرد، افزود: با توجه به کمتر توسعه یافته بودن شهرستان در حوزه‌های گوناگون امسال با رشد ۴۰ درصدی اعتبارات نسبت به سال گذشته روبه رو هستیم.

نقدی بر لزوم کار جهادی و تلاش شبانه روزی مسئولان برای رفع محرومیت از چهره شهرستان تاکید کرد و گفت: در سال جاری بیش از ۷۴ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان شفت توزیع می‌شود.

فرماندار شفت از اختصاص این اعتبار در قالب ۱۳۶ پروژه به شهرستان شفت خبر داد و گفت: ۴۰ درصدی میزان اعتبارات سال جاری با توجه به سال گذشته رشد داشته است.

وی با بیان اینکه مسئولین باید زبان مطالبه‌گر مردم بوده و سعی کنند تا طعم خوش خدمت و حرکت جهادی در محرومیت زدایی برای مردم ملموس باشد، ادامه داد: یقیناً با وجود نیازهای شهرستان، این اعتبارات نمی‌تواند جوابگوی همه بخش‌ها باشد.

نقدی با تاکید بر اینکه  مدیران شهرستان شفت به دنبال جذب اعتبارات استانی از اداره کل مربوطه باشند، افزود : پروژه‌های نیمه تمام در این شهرستان مشخص است و تلاش شود اولویت‌ها مشخص و جذب اعتبار صورت گیرد.

فرماندار شفت با بیان اینکه مسئولان در راستای بیان عملکردها با رسانه‌ها در ارتباط باشند، افزود: مدیران در جذب اعتبارات برای پروژه‌های شهرستان شفت تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد، ادامه داد: با توجه به افزایش ۴۰ درصدی اعتبارات نسبت به سال گذشته لذا با حجم بالای مشکلات در شفت این اعتبار جوابگوی مشکلات این شهرستان نیست.