صفیر گیلان/در جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر، برنامه های ادارات شهرستان تشریح شد.

به  گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان/ در روز پنجشنبه ۲۱ دی، مرجانی فرماندار شهرستان در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر، بیان کرد: افکار بلند امام هنوز زنده و راهگشا است.

وی با مورد توجه قرار دادن خدمات برجسته نظام به مردم در طول چهار و نیم دهه، تاکید کرد: امروز همه ما مسئولان باید در برابر مردم احساس مسئولیت کنیم.

مرجانی اشاره کرد: روسای کارگروه های ستاد دهه فجر شهرستان با توجه به اهمیت برنامه ریزی برای برگزاری هرچه بهتر مراسم دهه فجر، تلاش مضاعف به منظور اجرای برنامه های محوری کنند‌.

وی با تاکید بر لزوم پیش بینی برنامه های متعدد و مناسب به منظور افزایش آگاهی و شادابی جامعه، خواستار تبیین خدمات انقلاب اسلامی و تشریح اهداف و آرمان های بلند امام در قالب برنامه های دهه فجر شد.

فرماندار فومن با بیان این که انتظار دارم ادارات شهرستان برنامه های عمرانی و فرهنگی مناسبی جهت افزایش رضایت و مشارکت مردم در فعالیت های نظام پیش بینی و اجرا کنند، گفت: همگی باید به منظور اجرای هرچه بهتر جهاد تبیین، در برابر مردم احساس مسئولیت کنیم.

وی با تاکید بر این که مسئولان باید بین مردم حضور داشته باشند، خواستار این شد که مدیران شهرستان با تلاش مستمر، زمینه رضایت مردم از انقلاب و همچنین افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو را فراهم کنند.

مرجانی با تشویق روسای ادارات به ارائه گزارش عملکرد خود به عموم، خواستار همکاری و تعامل بیشتر مدیران با رسانه ها و خبرنگاران شد و افزود: مدیران به منظور اطلاع رسانی خدماتی که به جامعه می کنند، اخبار خود را از طریق رسانه ها به اطلاع عموم برسانند.

بهروزی فر نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان که به شهادت تعدادی از هم میهنان منجر شد، اظهار کرد: امروز دشمن به دنبال این است که خدمات نظام دیده نشود.

وی ضمن بیان این که مردم، از ارکان انقلاب اسلامی هستند، گفت: انقلاب ما با رهبری حضرت امام (ره) پیروز شد و با درایت مقام معظم رهبری در حال طی کردن مسیر خود به سوی قله های موفقیت است.

بهروزی فر، گفت: در صورتی که در انجام وظایف و مسئولیت خود در قبال مردم کوتاهی کنیم، خداوند و شهدا از تقصیر ما نخواهند گذشت و قادر به پاسخگویی نخواهیم بود.

وی با اشاره به طیف وسیعی از خدمات نظام به مردم به ویژه محرومین، خواستار توجه به تاثیرات انقلاب اسلامی بر کشور شد.

صالحی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ضمن تشریح برنامه های شهرستان و اعلام فهرست کارگروه های ستاد گرامیداشت دهه فجر، وظایف روسای این کارگروه ها را برشمرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با اشاره به تعدد مناسبت های مذهبی و فرهنگی در ایام الله دهه فجر، به ضرورت برنامه ریزی جهت تشکیل کمیته علمی به منظور تولید محتوا پرداخت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از آمادگی این اداره برای برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب، جشن انقلاب و مسابقه فرهنگی – هنری خبر داد.

نماینده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیان کرد: این ناحیه، برنامه محوری خود، یادواره ۴۱۰ شهید شهرستان را در ۱۷ بهمن در مسجد جامع فومن برگزار خواهد کرد.