ناگفته های دیدار مدیران رسانه های اصلاح طلب با رئیسی

امروز آثار ارتباط یا عدم ارتباط با دنیا بر سر سفره مردم دیده می‌شود

  پرینت
امروز آثار ارتباط یا عدم ارتباط با دنیا بر سر سفره مردم دیده می‌شود
شناسه خبر : 46286 | تاریخ انتشار : 26 خرداد 1400 - 11:43 | 210 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

جمعی از مدیران رسانه‌های اصلاح‌طلب روز گذشته با سید ابراهیم رئیسی، کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ در نشست جمعی از مدیران رسانه‌های اصلاح‌طلب با سید ابراهیم رئیسی، گفت‌وگوهای صریحی میان رئیس فعلی قوه قضائیه و مدیران رسانه‌های اصلاح‌طلب درگرفت که خبر این دیدار، در خروجی روابط عمومی قوه قضائیه منتشر شد اما متاسفانه برخی از رسانه‌ها، با تقطیع گفت‌وگوهای انجام شده، به واژگونه‌سازی مطالب مطرح شده در این جلسه پرداختند.

بنا بر این گزارش، در این دیدار، «محمدعلی وکیلی» مدیر مسئول روزنامه ابتکار با اشاره به انتخابات سال ۹۶، ضمن انتقاد از سیاست‌های دولت روحانی اعلام کرد که از رای خود پشیمان هستیم.

این اظهارنظر با واکنش برخی از حاضران در این جلسه ازجمله مدیرعامل ایلنا، مدیر مسئول رسانه راوی، مدیرعامل ایسنا و مدیرمسئول روزنامه شرق روبه‌رو شد.

در همین زمینه، مسعود حیدری، مدیرعامل ایلنا با اشاره به اینکه دولت روحانی در یکی از سخت‌ترین برهه‌های تاریخ معاصر کشور توانست از افتادن کشور به ورطه ورشکستگی اقتصادی جلوگیری کند، از رئیسی خواست تا در صورت انتخاب به عنوان رئیس جمهور، نقاط قوت دولت فعلی را برای گذر کشور از شرایط نامناسب فعلی در دستور کار قرار دهد و با تقویت این عملکردها، کشور را از شرایط فعلی خارج کند.

شهاب طباطبایی، مدیر مسئول راوی نیز در این نشست با تاکید بر اینکه همچنان از رایی که در سال‌های ۹۲ و ۹۶ داده‌ایم دفاع می‌کنم، گفت: البته بخشی از وعده‌هایی که آقای روحانی داده بودند، محقق نشد و از این بابت گلایه‌مندیم اما به هیچ عنوان از رای خود پشیمان نیستیم.

متقیان، مدیرعامل ایسنا نیز در این دیدار با اشاره به سیاست خارجی مثبت دولت روحانی گفت: ایجاد زمینه ارتباط با دنیا بسیار حائز اهمیت است چرا که امروز آثار ارتباط یا عدم ارتباط با دنیا بر سر سفره مردم دیده می‌شود.

باید در مقابل کسانی که امثال فاجعه آتش زدن سفارت عربستان را پدید آوردند و در سیاست خارجی در رابطه با همسایگان مشکل ایجاد می‌کنند، ایستاد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
فعالیت ۷۰۴ واحد اقامتی گردشگری در ایام نوروز در شهرستان
نشست نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
دومین بیمارستان قدیمی رشت پلمپ شد/بعد از تعطیلی بیمارستان فامیلی رشت نوبت به توتونکاران رسید
مماشات نخواهم کرد
جای خالی«کاظم تسیه»کار آفرین برتر و برنده جایزه «میدون» از میان شرکتهای بزرگ دانش بنیان
… باز دم آنها گرم! / آقای رئیسی! فکر می‌کردیم شما که بیایید شایسته سالاری حاکم می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.