صفیر گیلان؛دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه آفت انقلاب نشستن نااهلان بر مسند قدرت است، گفت: انتخاب درست در ۲۸ خرداد راهکار حل مشکلات است.

حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی با اشاره به اینکه انتخاب آگاهانه و اختیار خیر و شر یک موهبت الهی بوده که در سرشت انسان‌ها نهاده شده است، اظهار کرد: سرنوشت بشر به دست خودش رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه انسان و جامعه انسانی با انتخاب‌ها زمینه صعود و سقوط خود را معین می‌کند، افزود: باید به این سنت و حقیقت خلقت ایمان بیاوریم تا اهل نجات و سعادت شویم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا تا به امروز این راه مشخص شده است، گفت: نتیجه رأی، انتخاب و اختیار مردم برای تشکیل حکومت مردمی بر پایه احکام الهی با ظهور این انقلاب آشکار و برای تحقق آرمان الهی خون‌های زیادی ریخته شده است.

پوریوسفی در ادامه با بیان اینکه شرط تحقق اهداف عالیه، تربیت نسلی فداکار و مجاهد و دوراندیش به دور از هواهای نفسانی است، اضافه کرد: یاران انقلاب باید به دور از جهل، فساد، منفعت طلبی، راحت طلبی و رفاه طلبی عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه آفت انقلاب نشستن نااهلان بر مسند انقلاب و انقلابی گری است، تصریح کرد: عده‌ای با تزویر و ریا اهل حق را به گوشه‌ای رانده و با حقه و دروغ جامعه را دچار اختلال و دوگانگی در تصمیم گیری می‌کنند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز در جنگ اراده و ادراک هستیم و یکی از حربه‌ها و توطئه دشمن تغییر آرمان‌ها و ارزش‌ها است.

وی با بیان اینکه امروز کشتی انقلاب در مسیر خود از جنگ نظامی و سیاسی گذر کرده و وارد جنگ رسانه‌ای و ادراکی شده است، اضافه کرد: در انتخابات ۱۴۰۰ از این جنگ هم همانند گذشته با حضور حداکثری عبور خواهیم کرد.

پوریوسفی با اشاره به اینکه جنگ رسانه‌ای با مهمات و سلاح دروغ و توهین و فرافکنی سعی در وارونه نشان دادن حقایق و بزک کردن دشمنان و غرب دارد، افزود: آنها به دنبال این هستند تا مهره داخلی خود را القا کنند.

وی با بیان اینکه راه مقابله با این جنگ شناختی و ادراکی و رسانه‌ای گفتگو و تعامل چهره به چهره با متن مردم و فعال شدن خواص روشنگر و نخبگان اجتماعی و تولیدات فاخر هنری و رسانه‌ای است، گفت: باید در مقابل جبهه کفر و نفاق خارجی و داخلی جبهه حق و عدالت و روشنگری شکل گیرد.