صفیر گیلان؛جعفری به نگاه دشمن در کشور که از تغییر رفتار تا وادادگی جوانان ،تغییر باورها است اشاره و افزود؛در گام دوم دشمن دنبال تغییر رفتار جامعه و در فراینده سوم تغییر ارزش ها نگاه دشمن است.

اختصاصی/صفیر گیلان ؛فرمانده سپاه فومن در نشست با رسانه ها ضمن تبریک روز خبرنگار یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی به ویژه شهید سردار سلیمانی و هشت هزار شهید گیلانی را گرامی داشت.

وی ضمن تبریک به واقع نگاران قلم و اندیشه در جامعه گفت ؛ آن کس آگاه تر باشد با مسئول تر در قبال منافع ملی،تجاوز فکری و اندیشه بیگانه به کشور است.

فرمانده سپاه فومن همچنین خبرنگاران را مسئول در مقابل جامعه خواند گفت: این مسئولیت نه تنها محدودیت ندارد بلکه راه رسیدن به کمال در جامعه را هموارتر می کند.
جعفری با بیان اینکه خبرنگاری عشق است نه شغل افزود: خبرنگاران با عشق به انسان ها و جامعه بدترین شرایط را تحمل می کنند و حامی انسانیت در مقابل غیر انسانیت ها است.
وی خبرنگاران را بیداران زمان و جامعه دانست و گفت:خبرنگار در عمق جامعه حضور میدانی دارند و با رعایت انصاف دنبال راهکار برای پیشرفت جامعه هستند.

فرمانده سپاه فومن به دشمنی دشمنان نظام و انقلاب نیز اشاره و افزود؛ما فتنه های دشمن را پست سر گذاشتیم و امروز نیز دشمن به دنبال تزریق یاس و ناامیدی در جامعه است.

جعفری به نگاه دشمن در کشور که از تغییر رفتار تا وادادگی جوانان ،تغییر باورها است اشاره و افزود؛در گام دوم دشمن دنبال تغییر رفتار جامعه و در فراینده سوم تغییر ارزش ها نگاه دشمن است.

وی از رسانه خواست تا دستاوردهای نظام را بیشتر به نمایش بگذارند زیرا دشمن دنبال تغییر اعتقادات و ارزش ها و دنبال زدن ریشه باور ها است.

فرمانده سپاه فومن به انتخابات پیش رو اشاره و افزود: دشمن با نشان دادن ناکارآمدی ها در نظام جمهوری اسلامی به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات است.

وی تاکید کرد؛هرچه فضا ی جامعه با درگیری و آشوب آلوده شود به نفع دشمن است زیرا در فضای غبار آلود عملکرد های دولت و نظام دیده نمی شود.

جعفری اقتدار امروز کشور را یک موفقیت بزرگ خواند و گفت: افزایش یارانه،فعال شدن کارخانجات تعطیل ،دیپلماسی فعال دولت از اوراسیا ،عضویت در پیمان شانگهای،ارتباط با عربستان  و .. همه در اقتدار و صلابت صورت گرفته است.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری