بهروزی فر تصریح کرد؛باید بدانیم و در جامعه هم نهادینه شود در انتخابات سلایق شخصی مهم نیست.مسئله مهم،تعیین سرنوشت جامعه است.

به گزارش صفیر گیلان از شفت ؛خلیل بهروزی فر نماینده مردم شریف شهرستانهای فومن و شفت در جمع بانوان فرهیخته شهرستان شفت نقش زنان و بانوان را در تحولات نظام سیاسی و فرهنگی و اقتصادی جامعه همواره نقش بسیار بی بدیل و مهمی خواندو گفت:مردان بزرگ و تاثیر گذار جامعه پرورش یافته ی دامان زنان جامعه هستند.

وی تصریح کرد؛باید بدانیم و در جامعه هم نهادینه شود در انتخابات سلایق شخصی مهم نیست.مسئله مهم،تعیین سرنوشت جامعه است.

نماینده فوم و شفت شهرستان را دربحث گسترش راههای روستایی دارای رتبه اول استان  خواندو افزود:  مستندات این موضوع در اداره کل راه داری موجود و برای همگان قابل پیگری است علاوه برآن علارقم اینکه قبول داریم هنوز با وضع ایده آل فاصله داریم اما مناطقی که در آن اقدام صورت گرفته خود بالاترین و بهترین گواه بر این موضوع خواهند بود.

بهروزی فر در خصوص مشکلات شبکه برق رسانی تاکیدکرد؛باید قبول کنیم استان گیلان و به تبع آن علی الخصوص دو شهرستان فومن و شفت از فرسوده ترین شبکه های کشور را دارا هستند که مجموع اقدامات صورت گرفته از طریق وزارتخانه نیرو و استان منجر به آن شد که #شهرستان_شفت در بحث اصلاح شبکه بعد از شهرستان لنگرود دارای #مقام_دوم می باشد.

وی افزود؛ در کنار همه مشکلات اقتصادی و انگیزهای اندک سرمایه گذاران برای ورود به این امر توانستیم در این بخش با دو شرکت توافق حاصل نماییم تا در منطقه حضور داشته باشند.

نماینده فومن و شفت در مجلس از راه اندازی پالایشگاه خون که باید آن را یکی از بزرگترین پالایشگاه خاورمیانه دانست اشاره و افزود: این پالایشگاه با سرمایه گذاری بیش از پنج هزار میلیارد تومان در حال انجام و تکمیل شدن است و می تواند برای پانصد نفر از جوانان شفت ایجاد اشتغال نماید.

وی اظهار کرد؛ شرکت نورد نیز در شهرستان فومن در سه فاز در منطقه گوشلوندان فومن در حال احداث می باشد که با تکمیل فاز اول،ششصد نفر از جوانان بومی منطقه در این شرکت مشغول به کار خواهند شد.

ایشان همچنین بیان داشتند پروژه های سرمایه گذاری زمان بر خواهد بود و مستلزم صبر و شکیبایی و همچنین حمایت از سرمایه گذاران است تا دو شهرستان از نتایج آن بهره مند شوند.

در  این جلسه همپنین  خانم راد سخنگوی بانوان فرهیخته شهرستان شفت گفت؛ با توجه به وضعیت کشور و همچنین اقدامات چهارساله و پیگیری های صورت گرفته در سطح شهرستان شفت باید بگویم در این دوره هر خانه در شفت یک ستاد برای حاج خلیل بهروزی فر خواهد بود.
وی افزود:امروز آمده آیم تا با توسل به ایمه اطهار و به حرمت خون شهیدان با همه شما و شهروندان فهیم شفت پیمان ببندیم تا به مسیر توسعه شهرستان کمک نمائیم.

این بانوی فرهیخته تاکید کرد؛باید بدانیم شهرستان شفت از کم توسعه یافته ترین شهرستان های کشور است و نیاز به توجه ویژه دارد و یکی از مسیرهای پیشرفت ثبات مدیریت و ادامه این روند خواهد بود.

  • نویسنده : تنظیم،زلیخا صفری راسته کناری