صفیر گیلان؛فرمانده سپاه ناحیه فومن در پایان مهمترین عرصه کنونی را ، عرصه انتخابات معرفی کرد و گفت : دشمن دائما تبلیغ می کند که انتخابات بی اثر هست ، اگر بی اثر هست چرا این همه تبلیغ می کنید ، امامین انقلاب به این مردم عزیز اعتماد واعتقاد داشته و دارند و این ملت را ملت امام حسین(ع) و این امت را بهترین امت از زمان رسول خدا(ص) تا کنون میدانند

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن؛فرمانده سپاه ناحیه فومن در جمع مردم ولایتمدار بخش سردار جنگل در راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن چهل پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشتن یاد و خاطره ۴۱۰شهید شهرستان فومن و ۷۲ شهید بخش سردارجنگل گفت : امروز تمام دنیا شاهد این حماسه پرشور و بی نظیر و رزمایش بزرگ مردمی در سرتاسر ایران اسلامی هستند .

وی افزود: شما مردم  باغیرت و ولایتمدار فومنی با وجود تلاش بی امان و پرهزینه رسانه ای دشمن , بار دیگر دشمنان انقلاب و ولایت را همانند ۴۵ سال گذشته ناامید کردید.

سرهنگ پاسدار محسن جعفری بیان داشت: انقلاب اسلامی پس از سالها ظلم و استبداد و فساد و بی عدالتی اتفاق افتاد و از سال ۴۲ رسماً ۱۵ سال طول کشید تا انقلاب اسلامی ما در ۲۲ بهمن ماه ۵۷ به پیروزی رسید ، و انقلاب اسلامی محصول انقلاب علوی و فاطمی ومکتب امام برگرفته از عاشورای حسینی بود و انقلاب اسلامی آغازی بود بر پایان ظلم و استبداد و در این مکتب انسان ساز ، رشدوتعالی جوانان و نقش آفرینان در انقلاب و دفاع مقدس توسط آن پیر فرزانه و معمار کبیر انقلاب امام(ره) شکل گرفت.


فرمانده سپاه  با اشاره به حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد؛برای انقلاب اسلامی این امنیت و اقتدار، جان‌های پاک و خون‌های مطهر زیادی داده شد تا استمرار انقلاب که مهترین ویژگی انقلاب اسلامی ماست، همچنان پس از ۴۵سال محقق شود و دشمنان اسلام و قرآن ، ذلیل و ناامید گردند .

وی تصریح کرد؛امروز ماندگاری انقلاب ما الگوی جهان است ، ۴۵ سال باتوجه به تمام تهدیدات و فشارها و تحریم‌های همه جانبه و ظالمانه ، مقتدرانه انقلاب ما به پیش می رود.

سرهنگ جعفری گفت : رسانه های دشمن دوران سیاه ذلت و خواری و سرخوردگی و استبداد زمان طاغوت را بصورت وارونه برای جوانان و نوجوانان و نسلی که آن دوران را ندیده ، زیبا و موفق معرفی میکنند لذا باید با جهاد تبیین ، حقیقت تلخ تاریخی دوران طاغوت و استبداد واستثمار و تحت سلطه استعمار ، و وابستگی محض به بلوک شرق و غرب را برای این نسل بیان کرد و دستاوردهای انقلاب اسلامی را با وجود ۴۵ سال تحریم و جنگ و فتنه و فشارها ، معرفی کرد
فرمانده سپاه فومن بیان داشت: مهمترین عامل بازدارندگی و عقب راندن دشمن، قبل از دستاوردهای بینظیر دفاعی و نظامی وموشکی سپاه و نیروهای مسلح ، روحیه پایداری و ایستادگی و مقاومت و شهادت طلبی و ظلم ستیزی مردم همیشه در صحنه و قهرمان و ولایت مدار ایران اسلامی است و این است که انقلاب را بیمه می کند . انقلاب ما انقلابی قشری و صنفی نبود وهمه مردم دراین انقلاب نقش آفرین بودند انقلاب ما محصول وحدت کلمه بود . امروز افتراق و تشکیک هدف دشمن است .

فرمانده سپاه فومن تاکید کرد : مسئولین باید نوکر و خادم این انقلاب و مردم عزیز باشند و باید فرصت خدمت را مغتنم بشمارند .
سرهنگ جعفری افزود : دشمنان در طی این سالها یک روز بدون توهم براندازی و فتنه انگیزی نبودند و از اختلاف افکنی داخلی بین اقوام و قومیتها و ادیان بگیرید تا هدایت و حمایت از جنگ و ترور و فتنه انگیزی در فتنه های ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و ۹۸ و جنگ ترکیبی ۴۰۱ و …

وی افزود؛اما بحمدالله با تمام این فشارها امروز در بخشهای مختلف ازجمله، انرژی هسته‌ای و نانو و پزشکی و کشاورزی و هوافضا و تولید دارو و تولید علم و اختراعات و صنایع دفاعی و نظامی و پهبادها و خیلی موارد دیگر در جمع ۱۰ کشور جهان هستیم .

همچنین فرمانده سپاه فومن درخصوص حوادث غزه گفت : حدود۴ ماه از عملیات موفق و کاملا فلسطینی طوفان الاقصی و همچنین جنایات جنگی به اصطلاح بزرگترین و مجهزترین ارتش دنیا در منطقه علیه مردم مظلوم غزه می گذرد ، اما تنها دستاورد این رژیم جعلی و غاصب کودک کش این بود که با بمب‌های ممنوعه به مهدکودک و مدرسه و بیمارستان حمله کند وحدود ۳۰۰۰۰ نفر کودک بیگناه و زنان و مردان بی دفاع را در غزه به شهادت برساند، که نه تنها تاکنون به هیچ‌یک از اهداف خود نرسید بلکه موجب بیداری همه مسلمانان و مردمان آزادیخواه جهان شد و نابودی و پایان حیات نکبت بار خود را تسریع کرد.

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه امروز دنیا شاهد این است که یک ارتش بزرگ و کاملا مجهز و مورد حمایت تمام ابرقدرتهای دنیا در مقابل یک گروه به درماندگی و شکست رسیده و هنوز ضرب شصت شیرمردان ایرانی و طعم موشکهای نقطه زن سپاه را نچشیده ، بنابراین موشان را چه بازی با دم شیر!

فرمانده سپاه ناحیه فومن در پایان مهمترین عرصه انسجام و وحوت ملی را ، عرصه انتخابات معرفی کرد و گفت : دشمن دائما تبلیغ می کند که انتخابات بی اثر هست ، اگر بی اثر هست چرا این همه تبلیغ می کنید ، امامین انقلاب به این مردم عزیز اعتماد واعتقاد داشته و دارند و این ملت را ملت امام حسین(ع) و این امت را بهترین امت از زمان رسول خدا(ص) تا کنون میدانند

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری