بهروزی فر با اشاره به اینکه متأسفانه در موضوع خشکسالی دو دستگاهی که باید بحران را مدیریت می‌کردند حضور مطلوبی نداشتند، افزود: بخشی از شالیزارهای منطقه آسیب دیده اند و کشاورزان دچار خسارت و بحران شده اند در این میان مدیر دستگاه مربوطه باید بحران را مدیریت کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛خلیل بهروزی فر نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی  صبح امروز ( شنبه ۲۶ تیر ) در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که در سالن میرزا شفتی فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه رؤسای ادارات شهرستان شفت باید تلاش کنند تا سهم بیشتری از اعتبارات را برای این شهرستان جذب کنند، گفت: بارها تأکید کرده ام شفت با توجه به عقب ماندگی در توسعه بیش از سایر شهرستان نیازمند اعتبارات است و مسئولان شهرستان باید تلاش مضاعفی انجام دهند.

وی بر ضرورت پرهیز از کارهای جزیره‌ای و بخشی، اضافه کرد: همکاری و هم افزایی زمینه توسعه بیشتر شهرستان را فراهم خواهد کرد و باید مورد توجه دستگاه‌ها باشد.

نماینده شفت و فومن در مجلس با بیان اینکه وفاق همدلی و همراهی را در همه امور الگوی عملی خود قرار دهیم، تصریح کرد: نباید در انجام امور مسائل و منفعت شخصی را وارد کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در موضوع خشکسالی دو دستگاهی که باید بحران را مدیریت می‌کردند حضور مطلوبی نداشتند، افزود: بخشی از شالیزارهای منطقه آسیب دیده اند و کشاورزان دچار خسارت و بحران شده اند در این میان مدیر دستگاه مربوطه باید بحران را مدیریت کند.

بهروزی فر با بیان اینکه نباید هر سال شاهد خسارت کشاورزان باشیم، ادامه داد: رهبری بارهای به این مورد تأکید کرده اند ما به عنوان مسئولان شهرستان نیز نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم.

سر دبیر/زلیخا صفری راسته کناری