در راستای ارائه تسهیلات و حمایت از فعالین اقتصادی؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی و بانک کشاورزی گیلان

  پرینت
انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی و بانک کشاورزی گیلان
شناسه خبر : 50132 | تاریخ انتشار : 11 مهر 1400 - 18:17 | 158 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

صفیر گیلان،در راستای ارائه تسهیلات و حمایت از فعالین اقتصادی تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی و بانک کشاورزی گیلان با حضور مهندس اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و مهندس نوری مدیر امور شعب بانک کشاورزی گیلان منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ در راستای ارائه تسهیلات و حمایت از فعالین اقتصادی تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی و بانک کشاورزی گیلان با حضور مهندس اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و مهندس نوری مدیر امور شعب بانک کشاورزی گیلان منعقد شد.

مهندس اکبری مقدم مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این نشست با اشاره به فعالیت بندر کاسپین و دو شهرک صنعتی در این منطقه بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی ممتاز منطقه آزاد انزلی و روابط تجاری با کشورهای حاشیه خزر و اوراسیا حجم نقدینگی مناسبی از سوی سرمایه گذاران، تجار و بازرگانان در این منطقه در حال تبادل بوده و با توجه به فعالیت بیش از ۱۵۰ واحد تولیدی در دو شهرک صنعتی، بانک کشاورزی می‌تواند با ارائه خدمات به فعالین اقتصادی و واحدهای تولیدی به خصوص در زمینه کشاورزی موجب رونق فعالیت‌های اقتصادی شود.

وی در ادامه بانک کشاورزی را یکی از بانک‌های خوشنام در زمینه ارائه خدمات دانست و خاطرنشان کرد: با گسترش فعالیت بانک کشاورزی در منطقه آزاد انزلی تسهیلات بانکی مناسب و کم بهره در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

مهندس رضا نوری مدیر شعب بانک کشاورزی گیلان نیز با استقبال از افزایش همکاری‌های دو سویه بیان کرد: به منظور سرمایه‌گذاری در هزار هکتار از بخش‌های کشاورزی آماده سرمایه‌گذاری هستیم و طرح‌های تسهیلاتی مناسب در اختیار سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی قرار خواهد گرفت.

بنابر این گزارش در تفاهم نامه بین سازمان منطقه آزاد انزلی و بانک کشاورزی گیلان به افزایش همکاری مبنی بر ارائه خدمات بانکی اعم از ارزی، ریالی، مالی و بانکداری الکترونیک به سازمان و حمایت از سرمایه گذاران جهت تولید صادرات با رعایت مقررات جاری بانک اشاره شده است.

برچسب ها
نوشته های مشابه
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.