به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛در راستای تحقق اهداف و رسالت پارک علم و فناوری گیلان درجهت حمایت ، هدایت دانش آموختگان، نوآوران و ایده پردازان و کارافرینان ، تفاهم نامه ای با فرمانداری شهرستان شفت منعقد گردید. در این برنامه فرماندار محترم شهرستان شفت جناب آقای مهندس موسوی به تبیین پتانسیلهای بلقوه […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛در راستای تحقق اهداف و رسالت پارک علم و فناوری گیلان درجهت حمایت ، هدایت دانش آموختگان، نوآوران و ایده پردازان و کارافرینان ، تفاهم نامه ای با فرمانداری شهرستان شفت منعقد گردید.

در این برنامه فرماندار محترم شهرستان شفت جناب آقای مهندس موسوی به تبیین پتانسیلهای بلقوه شهرستان و لزوم ایجاد چنین پایگاههای در راهبری جوانان در به ظهور رساندن خلاقیت و نوآوری در این منطقه مطالبی را ایراد نمودند.

در ادامه این نشست آقای دکتر باستی ، سیاست ها و اهداف پارک علم وفناوری گیلان را در توسعه ملی بیان کردند و راهکارهایی برای ایجاد بستر پویا و خلاق در شهرستان ارائه نمودند.

در ادامه این نشست خانم عظیمی در خصوص لزوم ایجاد دفتر کانون شکوفایی خلاقیت جهت رویش خلاقیت و نوآوری گفتمانی را بیان کردند و عنوان شد که پویایی چنین دفاتر سبب چابکی ارتباط جوانان باصنعت خواهد شد و با بهره گیری از پنانسیل بلقوه موجود در شهرستان سبب ایجاد گام های موثر و پایدار در توسعه شهرستان بعمل خواهد آمد و جوانان با ایجاد چنین دفاتری خواهند توانست اندیشه « خواستن ، توانستن است » را محقق سازند