صفیر گیلان؛سرهنگ پاسدار احمدنقدپور فرمانده سپاه شفت در جمع اهالی خونگرم روستای سالک معلم گفت : انقلاب اسلامی ایران در امتداد بعثت نبی اکرم (ص) قرار دارد

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛سرهنگ پاسدار احمدنقدپور فرمانده سپاه شفت در مراسم جشن عید مبعث و ایام الله فجر در روستای سالک معلم با تبریک عید بزرگ مبعث و عید فجر انقلاب اسلامی ایران ، گفت : انقلاب اسلامی ایران در امتداد بعثت نبی اکرم (ص) قرار دارد و از معجزات قرن می باشد.

نقدپور با بیان اینکه دشمنان در طول ۴۵ سال از هیچ توطئه و اقدامی علیه ایران اسلامی کوتاهی نکرده ، افزود : امروز بعد از گذشت حدود ۴۵ سال از انقلاب اسلامی ، پیشرفت‌های قابل توجهی در همه زمینه‌های علمی، پژوهشی، فناوری، پزشکی، موشکی، دفاعی و… را می‌بینیم که دشمنان به دنبال وارونه جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و بزرگنمایی نقاط ضعف هستند که در این جهت ما بایدبا جهاد تبیین بدنبال بیان واقعیت‌های انقلاب اسلامی باشیم.

نقدپور همچنین بر ضرورت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه تاکید کرد و گفت: مردم با حضور حداکثری در این رویداد نقشه ها و توطئه های دشمن را خنثی می‌کنند.

فرمانده سپاه شفت با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو افزود: برگزاری انتخابات پرشور و حضور حداکثری مردم مایه آبرو و اعتبار کشور عزیز ما در جهان است.