جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

انهدام ۱۵ باند سازمان‌یافته سرقت کابل برق در گیلان / ۳۶ هزار متر کابل سرقتی کشف شد

  پرینت
انهدام ۱۵ باند سازمان‌یافته سرقت کابل برق در گیلان / ۳۶ هزار متر کابل سرقتی کشف شد
شناسه خبر : 72795 | تاریخ انتشار : 07 شهریور 1402 - 19:24 | 104 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

سردار حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به انهدام ۱۵ باند سازمان‌یافته سرقت کابل برق در گیلان گفت: در این راستا بیش از ۳۶ هزار متر کابل سرقتی کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به انهدام ۱۵ باند سازمان‌یافته سرقت کابل برق در گیلان گفت: در این راستا بیش از ۳۶ هزار متر کابل سرقتی کشف و ضبط شد.

سردار حسین حسن‌پور، پیشگیری از سرقت سیم برق و برخورد با سارقان را یک دغدغه جدی دانست و اظهار داشت: مجموعه انتظامی با تمام توان با مجرمان برخورد می‌کند.

وی بیشتر سرقت‌های گزارش شده در حوزه تجهیزات انتقال نیرو را مربوط به نقاط تاریک و خلوت از محلات روستایی عنوان کرد و گفت: اقدامات در این زمینه تشدید شده و با تمامی سارقان با جدیت برخورد خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از اجرای بیش از ۳۴ مرحله طرح برخورد با سارقان سیم برق از ابتدای سال تاکنون خبر داد و افزود: در این راستا بیش از ۳۶ هزار متر کابل سرقتی کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۷۷ درصد از تجهیزات انتقال نیرو سرقت شده در سطح استان، اذعان داشت: بیش از هزار سارق در این زمینه دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

سردار حسن‌پور به انهدام ۱۵ باند سازمان‌یافته در خصوص سرقت کابل برق اشاره کرد و خاطرنشان کرد: متاسفانه اکثر سارقان دستگیر شده سابقه اعتیاد داشتند که بخشی از آن‌ها جهت درمان و ترک اعتیاد به مراکز مربوطه معرفی شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۴۷ ضایعات‌فروش و مالخر که اقدام به خرید و فروش اموال سرقتی می‌کردند، بیان داشت: مغازه این افراد پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان، تشدید اقدامات پیشگیرانه و افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس به خصوص در نواحی که احتمال سرقت در آن‌ها بیشتر است را موجب افزایش رضایت‌مندی مردم و جلوگیری از اقدامات مجرمانه سارقان برشمرد و خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکوک مراتب را از طریق سامانه فوریتی ۱۱۰ با مراتب در میان بگذارند.

برچسب ها
نوشته های مشابه
بازدید رئیس سازمان چای کشور از کارخانه و باغات چای یاسینی در فومن
زمان انتظار رسیدگی به پرونده ها در گیلان به کمتر از میانگین کشوری رسید
سرمایه گذاری در پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان/ ایجاد فرصت های شغلی و درآمد پایدار از طریق تالاب عینک و پارک لاکان
فستیوالی به سبک گردشگری و تجاری در منطقه آزاد انزلی
مخابرات منطقه گیلان دستگاه برتر استان در زمینه امربه معروف و نهی از منکر معرفی شد
سند دارکردن اراضی زراعی و منازل مسکونی در شهرها و روستاها با هدف جلوگیری از تعرض به مالکیت افراد ضروری است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.